25 Nisan 2012 Çarşamba

Bitenler #20

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım
Nivea Black&White Roll-on; Bu roll ondan bir ben memnunum galiba :)
Flormar Supershine #13 Oje; Yazısı burada. Tekrar almam lazım, en sevdiğim kırmızı oldu kendisi :)
Yves Rocher Pure System Stop Blemish Lotion; Akneleri ve siyah noktaları yok eden matlaştırıcı kusur giderici bakım kremi testerları. Çok sevdim. Fiyatı da çok uygunmuş. İlk nemlendirici alışverişinde alınacaklar arasında. (Bana sorgusuz sualsiz tester veren BuYaka çalışanlarına sevgiler, 
teşekkürler)
Maybelline Lip Gloss / #546 Silver Rose; Çok seviyordum. Bitmesi beni hayal kırıklığına uğrattı sanırım. Erken bitti gibi geldi :(  Aslında bitirdiğime sevinmem lazım ama, sevinemedim işte.
Maybelline Line Definner Göz Kalemi / Black Onyx; Yazısı burada. Vallahi bu da erken bitti, kesin içindeki ürün azdı, kesin :(
Lip Gloss ve Göz Kalemini bitirmeme sevinmem lazımdı ama sevinemedim işte :)

5 yorum:

  1. Hayat bitiyor onlar bitmiş çokmu:)))
    yenilerini alırsın daha iyi):)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu ojenin rengini bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. yves rocherı bende denıcem canım:)

    YanıtlaSil
  4. Bu roll on'u bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Begüm, teşekkürler canım :)

    Siyah Kuğu, doğru söylüyorsun :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    Biricit, ben sevdim canım :)

    Eternal Flame, be nde ama sevmeyenlerde çok canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)