18 Nisan 2012 Çarşamba

Bitenler #19

Haftaiçi biten yazısı ne alaka demeyin, 3 ten fala biten oldu mu bana fazlaca batıyor, hemen çöpe atmak istiyorum. Yazayım da kurtulayım istedim.
Şelale Aseton; iyi hoş ama bir Parmex değil neticede :)
Diadermine Makyaj Temizleme Mendili; 2 al 1 öde gibi bir kampanyadan almıştım. 2sinide aynı anda açıp kullanmaya başlamışım. Biri geçen hafta biri bu hafta bitti. Sevmedim.
Avon Kadınlar için Temizleme Mendili; Seviyorum.
Avon Temizleme Köpüğü; Bazen seviyorum bazen sevmiyorum. Neyse bitti, bir daha almam sanırım. Zaten bu da dolapta yarım bulduklarımdandı. 
Selective Mavi Su; yazısı burada. Bu tarz ürünleri sevdim. Şu an başka bir markanınkini kullanıyorum.

6 yorum:

  1. mavi sular iyi oluyor yumuşacık yapıyor:)

    YanıtlaSil
  2. ohh süper gene bitmiş bişiler..
    ben de 3-4 ürün bitince " bu sefer kesin erkenden post yapıcam" diyorum ,sonra bi üşengeçlik vs ://

    yenilerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ahu'cum, hadi :)

    Kozmetikperisi, kesinlikle canım, memnunum ben de :)

    Nilay, ben 3-4 oldular mı hemen fotolarını çekip atıyorum :) Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  4. güzel ürünler güZel seçimlEr ;)
    şelale ve parmEx number one zaten :-p
    o kopugu bende kulanmısdım orta okulDayken memnundum baya ıyı temızlıyordu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmex özellikle vazgeçilmezim oldu :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)