14 Nisan 2012 Cumartesi

Bitenler #18


Bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım çok şükür :) Bakalım neler bitirmişim;
(Markası-Numarası silinmiş) 9lu far; Minik minik 9 tane far, bir kaçını epey kullandım. Çok kaliteli değil. Kullanmaktan sıkıldım, çöpe gitti.
Avon Color Trend Ruj; Bu rujuda çok kullandım. Yapısından çok memnun değildim ama renginin güzelliğinden sürdüm hep. Baktım bitecek gibi değil artık yollarımızı tamamen ayırdım kendisi ile :(
Avene Hydrance Nemlendirici (Tester); Sevdim, büyük boyunu alabilirim.
Dermokil / Xtra Şampuan (Tester); İlk defa içinde bu kadar az ürün olan bir tester gördüm, şu iki bir paket bir banyoda bitti. Hiçbirşey anlamadım dolayısı ile:(
Avon Dry Skin SOS Krem; Bu aslında yüz kremiymiş, alırken neyin kafasındaymışım bilmiyorum. Sanırım el kremi falan sandım. Zaten el kremi olarak kullanıp bitirdim.  

6 yorum:

  1. ohh bitirilmiş ferahlanmış:))
    evet bazı sampleler çok küçük oluyor, birşey anlamıyor insan.. bunların Türkçe'sini deneme değil, denememe olarak çeviriyorum :))

    YanıtlaSil
  2. avene benim de sevdiğim bi marka güzel nemlendiriyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Avene nemlendiriciyi merak ettim canım alırsan sonra detaylı yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. İçlerinden sadece avene nemlendiriciyi bliyorum.Bende çok sevmiştim ama şu dermokilin ürünlerini açıkçası merak ediyorum.cilt için olanları özellikle.

    YanıtlaSil
  5. ohhhhh yollarını ayırman iyi olmuş avonun bu ruju ile gerçekten berbat bu serisi çünkü. bende geçen parfüm testerından anladım canım hani mini fısfıslı testerlar oluyorya inanamadım dış paketini ben açmasam biri kullanmış dicem :)) yarım yarımlardı..

    YanıtlaSil
  6. Nilay, gerçekten bittiler rahatladım :) Denememe iyiymiş :)

    Alice, be nde sevmeye başladım canım :)

    Makeupwithstyle, tamamdır canım, zevkle :)

    Limon Çiçekleri, Kil maskesininde testerını kullandım Dermokil'in, özellikle kullananlar çok memnun, be nde almayı düşünüyorum :)

    Özge, evet canım attım kurtuldum :) ya sinir oluyorum yarım çıkanlara :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)