8 Nisan 2012 Pazar

Bitenler #17

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım cancağızlarım, bakalım bu sefer neler bitmiş, çöpe gitmiş :)
1. Avon Personal Match Fondöten ; Yazısı burda
2. Yves Rocher Pure System Stop Blemish Lotion; Alışverişim esnasında Buyaka'daki görevli tarafından sorgusuz sualsiz verildi. Bir sürü alışveriş yapıpta tester istediğinde ''ay hiç kalmadı'' diyenlere inat. Daha bir kaç paketim daha var. Kötü yanı 1 kullanımlık ürün ancak çıkıyor içinden. Sivilce ve siyah noktaları engelleme gibi bir vaadi var, bu kısmından birşey anlamadım ama alerji yapmadı şu ana kadar. 
3. Diadermine Makyaj Temizleme Mendili; Sevmedim.
4. Elmex Diş Macunu; Abim İstanbul'a geldiğinde getirmişti, burada unutup gitti, biz de bitirdik :) Hafif bir tadı var, ama buralarda satılmıyor ki, istesekte alamayız. Nancy yazın gittiğinde getirir artık :)
5. Flormar Supershine #27 ; Bir ojeyi daha bitirmenin haklı gururu içindeyim :) Zarla zorla bitirdim, çokta sevmemiştim çünkü. Yazısı burada 
6. Britney Spears Radiance EDP Bayan Parfüm testerı ; Vanilya Club kutusundan çıkmıştı. Çok kalıcı değil ama kokusunu sevdim. Kendim alır mıyım bilmem ama hediye edildiğinde kullanırım kesinlikle :) Vanilya Club'ta bu parfümü incelemek isterseniz tık tık 

5 yorum:

  1. canım ne güzel oje bitirmişsin..ben hiç bitiremem oje yaaa çok çabuk sıkılıyorum sen bide çok sevmesende bitirmişsin büyük başarı :)

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım geçmiş ola bunlar da bitmiş yav amma çok ürün bitirebiliyorsun :)) Gel biraz benimkilerden de bitir :D

    YanıtlaSil
  3. bende diardermin makyaj temizleme mendili alsammı diyordum pratik olur diye,iyiki yazmışsın

    YanıtlaSil
  4. Bir türlü bitmiyor diyodun, bak işte hepsi bitmeye başlamış canım ya..

    YanıtlaSil
  5. Özge, diyorum ya canım, oje de proje ojelerim oluyor en çok onu sürüyorum, bitiyor :)

    Junkhead, önce evdekileri yarılayayım geliyorum yardıma, çokk severek hem de :)

    Kozmetik Perisi, hiçç sevmedim canım, tavsiye etmem :(

    Şanslı Kedi'm, maziye dönüyoruz yupppi :)

    Aslı'm, sonunda :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)