3 Nisan 2012 Salı

Avon (İki Uçlu) Far Fırçası

Avon'un 2 uçlu far fırçasını birkaç aydır kullanıyorum. Bir tarafı sentetik kıl, diğer tarafı top şeklinde süngerli bir fırça.  
Farlarımı sürüyorum ama açıkçası çokta memnun değilim. Biraz sert. Kıl yoğunluğu fazla biraz sivrimsi. Gölgelendirme için daha uygun olabilir. Açıkçası ben temizledikten sonra kapatıcı için kullanmayı planlıyorum. Çünkü likit tarzı ürünlerde -bana göre tabi- daha başarılı olduğunu farkettim. 
Sünger uçlu tarafı ise ne için kullanacağımı bilemedim bir süre, ama şu aralar  göz pınarımı aydınlatma görevi verdim kendisine, başarıyla yerine getiriyor. Rahatlıkla farları dağıtmak için de kullanılabilir.
Sık sık yıkanmaya uygun, daha 1 tane kıl döktüğünü görmedim. Sık sık kampanya da oluyor, uygun fiyata alma imkanınız da var. Benim gibi tembel olup makyaj fırçalarınızı hemen temizleyemediğiniz zamanlarda oldukça işinize yarayabilir.

11 yorum:

  1. Güle güle kullan canım!!Tam benlikmiş yaaa, avonla pek alakam kalmadı uzun süredir ama sırf bu fırçayı sipariş vermek gerek..Çünkü o sünger uç var yaaa tam benim ihtiyacım olan şey!!Göz altıma kalem çekip sonra dağırınca daha güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle haklısın likit ürünlerde çoook başlarılı:) ben yaptım oldu :) Top şeklinde olan ucuda benim için kullanışlı değil çünkü:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. cnm sünger uçlu tarafı göz kalemini dağıtıp buğulu makyaj yapmaktada kullanabilirsin

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanıyorum,memnunum canım;)

    YanıtlaSil
  5. Dediğin gibi bu fırçalardan evde baya olması lazım canım, mutlaka bir işe yarıyolar..

    YanıtlaSil
  6. Lame, fiyatı da çok uygun canım, alınmayacak gibi değil.

    Begüm, ben de deneyeceğim kapatıcı için canım, yıkarsam bir ara tabi :)

    Bir kase lezzet, beğenmene sevindim :)

    Kozmetik perisi, başka bir fırçam daha var, onu bu amaçla kullanıyorum, bunu da başka amaçla denedim

    followupfashion, ever canım fena değil, ben de memnunum :)

    Aslı'm, kesinlikle canım :)

    YanıtlaSil
  7. abloş fırçasnın kılları nasıl dokuluyormu ?**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ya, hiç dökülme dağılma yok :)

      Sil
    2. eye lıner fırcasıını 3 tl ye gordum allıklarda ucuzluyor bazen bır ara ıyı madem alırım denk gelırSe bıdakıne saĞol cınım optum..........

      Sil
    3. Canım ben hem far fırçasını hem açılı allık fırçasını kullanıyorum. İkisinden de çok çok memnunum. Tavsiye ederim. İndirimde iken al, o fiyata süper bir fırça :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)