30 Nisan 2012 Pazartesi

Avene Cleanance Solaire Emulsion SPF 30

Selam arkadaşlar, 
Geçen yaz yüzüm için düzeli güneş kremi kullanmaya karar verip, sonra 1-2 kere kullanıp vazgeçmiştim. Bu sene -yüzüm için epilasyona da başlayınca- yeniden kullanmaya -kesin ve net olarak- başlamam gerekti. Ne alsam diye düşünürken de Avene'e karar verdim ve aldım.
Cleanance Solaire güneşten direk koruma sağlarken aynı zamanda antioksidan etkiye sahiptir. Cucurbita Pepo ve Çinko Glikonat ile sebum salgısını düzenleyerek akne oluşumunu engeller, o nedenle akneli ciltlerde akne tedavisi sırasında ve sonrasında güneşten korunmak için tavsiye edilir. 
Neredeyse 1 aydır hemen hergün kullanıyorum. Bazen nemlendirici altına bazen de sadece bunu sürüyorum. Yapısı, nemlendirmesi yeterli geliyor aslında.
Fondöten, pudra, allık v.s. bütün ten ürünlerini kullanacaksam nemlendiricimin altına sürüyorum. Bir nevi kalkan, bariyer olsun diye. Güneş kremi alırken yorumlara baktığımda bazı ürünlerin beyaz beyaz yüz de kaldığını, iyi dağıtılmadığını ve üstüne makyaj yapmanın çok zor olduğunu söyleyenler vardı. 
Avene Cleanance'da ben böyle bir sorun yaşamadım. Hatta göz altımda nokta gibi küçücük, kahverengi güneş lekelerim vardı, 1 ayda onlar kayboldu gibi, şu an belli belirsizler. Bir de ağız kısmının pompalı oluşuna hem şaşırdım, hem çok sevdim :)

11 yorum:

  1. benim de sorunlu bir cildim var ve avene'in bu güneş kremi yaz kış kurtarıcım ;) sürekli kullanıyorum ve çok mamnunum yapısı çok hafif =)

    hediyem var blogumda beklerim =) http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2012/04/seytan-prada-giysin-biz-de-prada-kokalm.html

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş...
    İyi günlerde kullan sevdacım.

    Bu arada blogunun 1.yaşı kutlu olsun tatlım.

    YanıtlaSil
  3. Hiç kullanmadıgım birşey aslında Adananın güneşine karsı korumalı olman şart :)

    YanıtlaSil
  4. Bir deneyeyim bakalım, canım ben bir krem aldım düzenli kullandım ama minik yağ bezeleri yaptı yüzümde,
    Doktora gittim kremden dolayı oluşmuş bazen iyi olalım derken daha kötü olabiliyor...

    YanıtlaSil
  5. ben de kullanıyorum canım yazmıştım hatta yorumumu;

    http://svieridoroga.blogspot.com/2012/04/avene-cleanance-solaire-spf30.html

    benim cildim yağlı olduğu için çok parlatma yapıyordu ama ne sivilce yaptı ne de komedon o yüzden memnunum bu yaz bitiririm diye umuyorum geçen kış almıştım, aşırı yağlı olmayan ciltlerde sağlıklı bir parlaklık verebilir ama ben de öyle olmadı maalesed =)

    YanıtlaSil
  6. pompali olmasi harikaymis! Tatlim maykaj yaptiktan sonra foto cektiginde yüzün normalden daha beyaz gözüküyormu bu ürünle?

    YanıtlaSil
  7. Canım ben de iyi bir güneş kremi alıyorum, bunu alabilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Canım lazerede başladıysan kesin kullanmalısın. Ben bir lazer sonrası, koruyamadığım için sorunlarla karşılaştım ve dört senedir her gün koruyucu kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  9. balım bnde bu ürünü çk dymuştum sen yazdktan sora almaya karar verdim <3

    YanıtlaSil
  10. İrem, aa ne güzel beğeniyorsun demek. Çekilişine de geliyorum en kısa zamanda :)

    Undenied, teşekkürler canımmm :)

    Svieri Doroga, canım yıllar yılı matlaştırıcı v.s kullanmaktan yağ falan kalmadı yüzümde normalden karmaya dönük biri oldum ben artık :) Bana iyi geliyor.

    Viva, o foto olayını daha farketmedim ama en kısa zamanda akşam üstü fotoları çekip anlayacağım. Gündüz zaten bol ışıklı oluyor fotolar anlamıyorum :(

    makeupwithstyle, ben sevdim canım :)

    Aslı'm, ben de hergün kullanıyorum canım, aslında lazer oldun olmasın kullanmamız lazım.

    cocojelly, umarım sen de seversin canım :)

    YanıtlaSil
  11. arkadaşım seni mimledim hala beceremediğm için burdan haber veriyorum seni seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)