18 Mart 2012 Pazar

Yves Rocher Nemlendirici Ruj / 32 Rouge Coquelicot

Bu yaza kadar Yves Rocher'den hiçbirşey almamıştım. Bu yaz yaptığım ilk alışverişte aldıklarımdan biri bu ruj. Ve şu anda bu ruja bayılıyorum :) 
''Nemlendirici, besleyici, yumuşak yapısı ve mükemmel kapatacılığı ile pürüzsüz dudaklara sahip olmak isteyenler için ideal bir ruj...'' demiş Yves Rocher bu seri için. Rengine, yapısına bayılıyorum. Kalıcılı da üstelik. 
Dudakta duruşunu göstermek istedim ama bu kadar oldu :( Dudak fotosu çekmenin bir sırrı var mı? Galiba odamdaki ayna ile pencerenin konumun tersliğinden kaynaklanıyor makyaj fotoğraflarını çekememem. 
Bu daha da flu ama rengin güzelliği belli en azından.

7 yorum:

  1. bu seri çok güzel,gerçi yr nin bütün serilerindeki rujlar güzel,kırmızıyı daha fazla sürmelisin bence yakışmış çünkü:)

    YanıtlaSil
  2. sevdacım gayette guzel cekmıssın dah ne ılsun fıstık..sevgıyle kullan cokta yakısmıs ayrıca

    YanıtlaSil
  3. Demiştimya kırmızı ve tonlarını çok severim. Bence çokta güzel çekmişsin fotoğrafları, sana çok yakışmış canım benim..

    YanıtlaSil
  4. wuhuu diyorum o kırmızı renge süpermiş:))

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun diye boşuna dememişler :)

    YanıtlaSil
  6. renk çok güzelmiş cnm güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Begüm, çok teşekkürler canım :)

    Özge'm, teşekkürler canm :) Bu aralar kırmızılar ve nar çiçekleri favorim zaten :)

    Kokosss Kelebek, teşekkürler canım :)

    Aslı'm, çok teşekkür ederim canım :)

    pempegönlümsende, teşekkürler canm :)

    pembişim, aynen öyle canım :)

    kozmeikperisi, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)