22 Mart 2012 Perşembe

Yves Rocher Mascara Volume Lash Plumping

Normalde günlük kullandığım bir rimelim var, yılbaşı sıralarında bir partiye katılacağım için bu rimeli kullanmıştım (kahrolsun stokçu ruhum) O günden beri de daha özel zamanlardaki kurtarıcım oldu. Açıkçası bir anlık film kopması sonucu ne için aldığımı bilmeden almıştım :) 
Dolgun ve uzun kirpiklere sahip olun!
Kirpiklerinizi yelpaze gibi yayar, tarar ve topaklanmadan dolgunlaştırır.
Kremli yapısı kalıcılık sağlar (12 saat) ve kirpiklerinizin her birini sarmalayarak arzu ettiğiniz kadar kalınlaştırır.
Benzersiz fırçası:
- Silindir yapısıyla en küçük kirpiği bile dolgunlaştırır.
- Fırça kıllarının ince ucu sayesinde diplere kadar ulaşır.
- Sıkı, düzgün ve gür fırça kılları kirpiklerinizi birbirinden ayırarak tarar.
Ürünün artısı: Benzeri olmayan fırçası her kirpiğin dibinden ucuna kadar dolgunlaştırır.
Oftalmolojik kontrol altında test edilmiştir.  
Benim aradığım tek şey hacim ve dolgunluk. Tam aradığım rimel diyemesemde ben daha iyisini bulup alana kadar en iyisi bu :) Kalıcılığından memnunum. 2 kat sürdüğümde etkisi de fena değil. Fırçasını da sevdim. Ama  bittiğinde yeni aşklara doğru yelken açacağım da bir gerçek :)

8 yorum:

  1. Kirpiklerinizi yelpaze gibi yayar cümlesinde ben bunu almalıyım dedim zaten :D

    YanıtlaSil
  2. yapış yapış yapmıyorsa alınabilir :))

    YanıtlaSil
  3. Denemek lazım, saol canım:)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan cnm ama kirpiklerindede göstersen etkisini daha iyi görürdük :)

    YanıtlaSil
  5. Rimelim bitmişti. Bunu alayım ben de bu sefer. Ben de dolgun görünüm sevdiğim için kat kat sürüyorum, bu sefer de kirpikler birbirine yapışıyor. Bakalım bu nasıl.. Öpüyorum Sevda'cım :)

    YanıtlaSil
  6. fiyatı nedir bu ürünün çok açıklamacı olmuşsun rimelle ilgili tşkler

    YanıtlaSil
  7. j.d., canım orada biraz abartmışlar bence :)

    pembefiyonk, yapış yapış yapmadı canım :)

    bahar, umarım dener ve beğenirsin de :)

    kozmetikperisi, makyaj fotolarm hiç iyi çıkmıyor canım, o yüzden çekmedim :(

    Ahu'cum, umarım beğenirsin :)

    Demet'çim, şu anda 42TL ama YR çok sık indirim yapıyor, şu anda mesela %30 indirim var bütün ürünlerde, ben de %40lık indirimden almıştım :)

    YanıtlaSil
  8. Benim rimelim var ama bn a 101 de satilan maybelline maskarayi daha cok begendim o daha dolgun ve ayiriyor kirpikleri..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)