27 Mart 2012 Salı

Rival De Loop Mat Far / 05 White Coffee

Elimdeki beyaz / kırık beyaz / fildişi / kemik ya da ne denirse o renk farlar fazla ışıltılı olduğundan daha mat, ışıltısız bir far istiyordum. 
Rossmann'a gittiğimde bu mat farı gördüm ve tam aradığım far olduğuna karar verip aldım. (Swatch yaparken farı düşürdüm ve kapağını kırıverdim, çok şükür fara birşey olmadı, olan kapağa olsun) 
Sürümü kolay, kalıcılığı fena değil, rengi de tam istediğim gibi. Fiyatını net olarak hatırlamasam da RDL ürünlerinin fiyatları çok uygun. En kısa zamanda diğer renklerini de denemek istiyorum.

4 yorum:

  1. güle güle kullan canım. çeşitliliği seviyorum <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Bu rengi Mac brulé farina dupe söylüyorlar tatlim, bencede cok iyi etmissin almana. Elde nekadar belli olmasada, göz´de gercekten fark yaratiyor bu tür renkler! : )

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdim bu rengi. Güle güle kullan canım benim..

    YanıtlaSil
  4. Hülya, teşekkürler canım :)

    Viva, aa bilmiyordum canım, teşekkürler :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)