4 Mart 2012 Pazar

Nuxe Çok Amaçlı Altın Pırıltılı Kuru Yağ

Vanilya Clup Aralık ayı kutusu ile bana ulaşan bir ürün. Vanilya Clup kutusu bana hep 1-2 gün sonra ulaştığından diğer blogların yazılarını, ürün yorumlarını önce okuyorum. Aslında bendeki çoğunluğuktakinden farklı. Genelde herkese sıvı, yağ şeklinde olandan gitmiş, benimki tamamen simli bir yağ. Bu konuda çok şanslıyım, çünkü böyle simli şeyleri çok severim :)
Nuxe Kuru Yağ'ın özellikleri şöyle;
  1. 6 Değerli yağdan oluşur.
  2. E vitamini ile cildi korur ve besler.
  3. Yaz, kış kullanılabilir.
  4. %98.8 oranında doğal içerikten oluşmaktadır. Koruyucu madde içermez. 
  5. Tüm cilt ve saç tipleri için uygundur.
Şimdilik birkaç sefer denedim, öncelikle kokusunda beni iten birşey var, tamam nefretlik değil ama nedense sevmedim. Ama yorumları ve özelliklerini okuyup kesinlikle bitene kadar kullanmaya karar verdiğim bir ürün. Yazın bol bol kullanacağım kendisini. 
Saça, yüze ve vücuda sürülebiliyormuş. Yüze sürmeyi düşünmüyorum. Ama yazın özel durumlarda vücut ve saç için kesinlikle kullanacağım :) Zaten sürdüğünüzdeki görüntü çok doğal bir ışıltı oluyor, bronz tende ise şahane duracağına eminim. Dediğim gibi, şimdilik tek eksisi kokusu.
****************************************
*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Çok merak ettim bu ürünü. Yüz hariç kullanılır bencede.

    YanıtlaSil
  2. Aslı'm, özellikle de yazın bol bol sürülür canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)