19 Mart 2012 Pazartesi

L'oreal True Match Fondöten / N4 Beige

L'oreal True Match Fondöten'i kullanmadan yazısını şurada yazmıştım. Elimin üzerinde denemiştim ve koyu gibi demiştim. ''Teninizin dokusuna uyum sağlayan mükemmel dokuda ,maske etkisi yaratmayan mükemmel kapatıcılıkta, yağlı veya yapışkan bir his bırakmayan formüllü ,gözenekleri tıkamayan , gün boyu cildinizi rahat hissettiren  bir üründür.''  
Sonuç, doğal bir görünüm ve gerçek ten rengi görünümünde pürüzsüz bir ten. 3 ışıklı ve yağsız nemlendiricilik özelliği sayesinde, kat kat sürebilir ve doğal görünümünüzü koruyabilirsiniz. . Tanıtımları bu şekilde. Koyu diye düşünüp daha açık bir fondötenle karıştırıp kullanacaktım ama yüzüme sürdüğümde ten rengimle bütünleşti, ton farklılığı, maske görünümü olmadı ve bu beni oldukça şaşırttı. Yumuşak ve dağıtmaya uygun bir yapısı var.

Kapatıcılığı orta, aslında benimde aradığım şey bu. Matlaşan, pudramsı bir görünümü oluyor sürünce. Yine de bilek kısmımdan da göreceğiniz gibi, sağlıklı bir ışıltı da veriyor. Kullanırken en büyük korkum çok mat duracağıydı. Çünkü mat duran fondötenler ben de sağlıklı durmuyor, pul pul gibi oluyor yüzüm. Kolay dağılan yapısını ve verdiği ışıltıyı özellikle çok sevdim.

*** Ürün denemem için L'oreal tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. L'oreal yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim. 

8 yorum:

  1. Kiz karddesimde bunu kullaniyor cok memnun:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, ben de zamanında kullanmıştım hiç fena değil :) Şimdi Bobbi Brown'ın fondötenini aldım onu kullanacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Maske gibi durmuyorsa tamamdır :)

    YanıtlaSil
  4. Cnm bende kullanmıştım,dokusunu yapısını çok beğenmiştim ama benim cildim kuru olduğu için biraz daha yağlı bir ürüne geçtim sonradan.Cildi karma yada normal olanlarda mükemmel durur diye düşünüyorum güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Duygu, ben de yeni başladım, şimdilik memnunum :)

    makeupwithstyle, canım teşekkürler. Bobbi Brown'ın harika olacağını düşünüyorum, yorumlarını bekliyorum :)

    Aslı'm, yok durmuyor canım :)

    Kozmetikperisi, benim cildim karma, o zaman tam bana göre :) Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  6. bunun aynı markanın pudrasınıda cok oven var kıss kullandınmı sen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorry loreal mınerallı olan ın pudrası :D

      Sil
    2. İkisini de kullanmadım canım ben :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)