30 Mart 2012 Cuma

Jane İredale Pudra SPF 20 / Amber

Bu minik pudra Vanilya Club aralık ayı kutusu ile gelmişti. Pudra demekte haksızlık olabilir, ben sadece bu şekilde kullandım ama aynı zamanda güneş koruması, fondöten ve kapatıcılık özelliği de varmış. 
Islak veya kuru uygulayabileceğiniz Pure Pressed Base SPF 20 içerdiği çinko oksit ve titanyum dioksit ile cilde tutunarak gün boyu fiziksel güneş koruması sağlıyor.  Aynı zamanda cildi yatıştıran bu mineraller ince yapısıyla cildin nefes almasına da olanak veriyor. Mat bir görünümü olan Pure Pressed Base SPF 20, birçok E vitamininden daha güçlü antioksidan etkiye sahip nar özü (Pomegranete ) ve çam kabuğu özü içerir. 
80 dakika suya dayanıklılığı ile koruyuculuğu daha uzun süreye yayılır..
 
Bir pudrasever olarak bu pudraya bayıldım, oldukça kapatıcı, toz toz olamayan, doğal duran bir pudra. Kullandığım en iyi pudralardan biri. Benim pudra da en sinir olduğum şey, burnumun üstünde toz toz olması, durması. Bunda kesinlikle böyle birşey olmadı.
Rengini de beğendim, cildime çok uydu. Pudrayı o kadar beğendim ki, bu kısma kadar kullandım gerisini kullanmaya kıyamıyorum. Özel bir şey olur diye el altında bulunduruyorum :)
Benim için tek eksisi, fiyatı. 128TLcik :( Hani olur da indirime girerse, ilk alacağım ürünlerden.
Vanilya Clup'ta bu ürünü incelemek isterseniz buradan

8 yorum:

  1. hep kadınsı hep kadınsı :)

    YanıtlaSil
  2. cok pahalıymıs canım ama guzele benzıo:)

    YanıtlaSil
  3. Aaa toz toz durmuyor mu bunu cilde sürünce canım ? Ben bir kere göz kapağıma concealer üzerine uyguladım makyaj bazı olarak ,onun dışında koca fırçala minik kabından alıp yüzüme uygulamak zor geldi :D Ben de deneyeyim bir tüm cildime bari :))

    YanıtlaSil
  4. Hiç pudra kullanmadım canım ya..

    YanıtlaSil
  5. Canım ben de kullanıyorum bunu ara ara, hiç fena değil benim de hoşuma gitti :) Sen bayaa bir dibini görmüşsün ama :)

    YanıtlaSil
  6. Ferhat, burası bir kadın blogu :)

    biricit, evet canım pahalı ve güzel :)

    mor rimel, kötü olmuş :(

    junkhead, yok canım ya, toz toz durmuyor. Fırçamı iyice buluyorum evire çevire ben de :)

    Aslı'm, çok şanslısın o zaman :)

    biricit'im, eyvallah canım, sen de olmasan ne yapardım :(

    makeupwithstyle, o kadar sevdim anla canım, dibini bulacak kadar. Ama bitecek diye kullanamıyorum şimdi de :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)