12 Mart 2012 Pazartesi

İkea Ayakkabılık

Evet kızlar, geçen hafta İkea'ya gitme nedenimiz. Üç vakte kadar anlatırım diyordum ama, dayanamadım.
Ne zamandır İkea'da gördüğümüz bu plastik ayakkabılıktan istiyorduk, ama bazı şartlardan dolayı -bizim evin eksiği bitmiyor da- bir türlü de alamamıştık. 
Hafta içi aldık, hemen de kurdurduk :) Çok güzel ama değil miiiiii? :) 
Bu şeker şeyin yerinde önceden plastik raflı ayakkabılıklardan vardı, ev terliklerimiz için kullanıyorduk. Özellikle üstteki rafları yaptırınca ayakkabılık gözümüze pek çirkin gelmeye başlamıştı. 
Artık çalışmaya da başlayınca hemmen, ertelemeden ayakkabığı aldım. Üstteki raflarda benim fikrim ve seçimim :) 
Koridorun halılarını da bir kaç güne değiştiriyoruz, bu renklerle uyumlu olarak. Evde yenilik yaptıkça ne kadar heyecanlanıyorum ve mutlu oluyorum ben. 
Bu koridor ve evin diğer yerleri için harika fikirlerim var, inşallah gerçekleştirebilirim hepsini. 
Sizce de çok güzel olmamış mı yeni ''terlikliğimiz'' ? :)

19 yorum:

  1. çok hoş renkler süper rafta mükemmel uyum içinde olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. gercekten ck guzel sevgıyle kullannnn..cekılısım var beklerımm canım

    YanıtlaSil
  3. çook güzel olmuş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, gerçekten çok beğendim, ben de isteremmm :)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş canım, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  6. sevdacım çok güzel olmuş ben sacede siyahını gördüm 60 liraydı tek kutusu niye bundan görmedim ki? nasıl monte ettiniz hayatım iyli göstredin bana da fikir oldu bide üst yeri nasıl açılıp kapanıyo mu

    YanıtlaSil
  7. Çok estetik görünüyor sevdam. O raflar, ayakkabılık çok uyumlu olmuş. Güle güle kullanın canım. Bende bayılıyorum, evde en ufak bir değişiklik yaptığımda çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş bitanem ya, iyi günlede kullanın.. Rengide çok güzel :)

    YanıtlaSil
  9. harika bir tercih güle güle kullan :) üstteki raf larda gayet uyumlu ve hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuş:) bayıldım ben, zaten ikea hastasıyımdır:)

    YanıtlaSil
  11. Canım bu ayakkabılıklar topuksuz ayakkabılar için harika bir seçim. Bende de beyazları var :) Terliklik olarak süper olur o yüzden, güle güle kullanın. Bence kırmızılar altta yan yana ve siyalar üstte yan yana daha güzel durabilir (sadece fikir)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ayyyy çok beğendim canım ya, ben bunları hiiiç görmedim hem çok orjinaller hem de çok güzel. twitterdan falan fiyatını atabilir misin canım bana:)

    YanıtlaSil
  13. renk uyumunu çok sevim dinamik bir hava vermiş canım.çok zevklisin tatlım

    YanıtlaSil
  14. ne güzelmiş valla modeli en çok da renklerine bayıldım,kesinlikle halı da uyumlu olursa çok şık olacak cnm güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel canım. Çok beğendim ben. İyi günlerde inşallah :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel görünüyor, siyah ve kırmızı uymumu tartışılmaz zaten
    güle güle kullan tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullanın terlikliğinzii girişte harika durmuş hem dekoratif hem uyumlu hemöde İkea evimizin herşeyi :)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. biliyorum canim bu ayakkabiligi bende görmüstüm alacaktim ama benim bu dünya dolusu ayakkabimi sanirsam on tane bu ayakkabilikdan alsam sigmaz :D

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  19. Bir kum tanesi, teşekkürler :)

    Kokosss Kelebek, teşekkürler canım. Gelicem çekilişe :)

    Gamze, teşekkürler :)

    Maya, teşekkürler :)

    Bahar006, teşekkürler :)

    maviii, 3lü paketi 69 tl ama tek renk o yüzden ben 1 kırmızı 1 siyah aldım. Duvara monte ediliyor.

    Aslı'm, teşekkürler canım. Ya sorma elimden gelse tüm evi değiştireceğim :) Yavaş yavaşta iyidir ama :)

    Pembişim, teşekkürler :)

    Aysun, teşekkürler :)

    pempegönlümsende, teşekkürler canım :)

    SaR, aklımda hep bu fikir vardı, böyle olsun ben istedim çapraz renkler şeklinde. Teşekkürler önerin için :)

    Hamide'm, paketi 69 TL ve pakette 3 tane var. Yani sadece siyah ya da sadece kırmızı şeklinde 3er adet satılıyor.

    Pembe Fiyon, teşekkürler canım :)

    Cecilia, çok teşekkürler canım :)

    Ahu, teşekkürler canım :)

    darkolive, teşekkürler :)

    begum, çok teşekkürler :)

    guzelgul, benim ayakkabılarda sığmaz ki :) Anca terliklere işte :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)