27 Mart 2012 Salı

Flormar Supershine #27 & Flormar #392

Son haftalarda desenmiş, şekilmiş, bişimiş tırnaklarımla hiç uğraşamıyorum yorgunluktan. Ojemi sürüyorum, doğru sürünerek yatağa (uyumadan 5 dk önce oje sürüyorum da) Bu yüzden tabi ne yaparsam yapayım, ojeler hep çarşaf izi, o da ayrı konu :) Bu manikür karlı günlerden. Bir de o günlerde tırnak etlerim coştu, sürekli tırnak kenarlarım soyuldu, yara oldu, neden olduğunu anlamadım. Şimdilerde geçti çok şükür, ben de kara, kışa, soğuğa verdim soyulmasının nedenini :) 
Flormar / 27 numara ojeyi çokta severek sürmüyorum, ama başladım mı da bitirme huyum var ne yaparsın :) 1-2 kullanıma bitecek durumda kendileri :
Flormar / 392 ye diyecek lafım yok. Çok kral ojedir kendileri :) 

8 yorum:

  1. Flormar 27'nin rengi çok hoşmuş görmedim, hemen almalıyım :D Bu sene sanırım en çok bu renkler moda ikisi çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel nerdeyse ojen bitmiş:) ben hiç bitiremiyorum ojeleri sen nasıl başardın ?

    YanıtlaSil
  3. ne güzel uğraşmışsın, ben oje bile sürmüyorum üşengeçlikten...

    YanıtlaSil
  4. Renk harika cnm.benimde tirnaklarim asiri gucsuzlesti.b vitamini ve demir eksikliginden cnm:(

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş renk canım ya. Güzel bir uygulama olmuş ayrıca :) sanırım soğuklardan oluyor tırnaklarımız..

    YanıtlaSil
  6. tam baharlık cıvıl cıvıl bir renk :)

    YanıtlaSil
  7. flormarın bu 392 simlisne bayılıyorum özelikle beyaz 120 üzerine şahane duruyor şuan tırnaklarımda bu uygulama var baktıkça bakasım geliyor doyamıyorum

    YanıtlaSil
  8. Ecrin, teşekkürler, beğenmene sevindim :)

    Özge, sorma bitirdim yine :) bir tane ojeyi proje ojesi seçiyorum en çok onu sürüyorum o yüzden de hemen bitiyor :)

    Hamide, ben de üşeniyorum, hep son dakika da gözümden uyku akarken sürüyorum ama sürmeden çıkmıyorum :)

    Duygu, beğenmene sevinim canım. benim ki de vitaminsizliktendi büyük ihtimal.

    Aslı'm, teşekkürler. Soğuklardan ve vitaminsizlikten canm :(

    Rebel'cim, evet öyle gerçekten de :)

    demet, sende ki uygulamayı da görelim o zaman :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)