24 Mart 2012 Cumartesi

Estee Lauder Double Wear Zero Smudge Mascara

Bu rimeli ilk ve son Elca maceramda almıştım. İlk ve son diyorum, çünkü 2. kere gitmeyi çok istesemde gidemiyorum, iş güç malum. Aslında nedir, nasıldır bilmeden Estee markasını görünce fiyatı da ya 30TL ya da 35TLydi yanılmıyorsam, görünce hemen aldım :) Sonra eve gelip araştırdığımda 60-65 TL gibi fiyatlar ile satıldığını görmüştüm de, nası sevinmiştim bilemezsiniz :) Genelde kazıklanırım da çünkü :) Yalnız eve gelince farkettim ki heyecanla kahverengi almışım, bu biraz hayal kırıklığına uğrattı beni ve birkaç ay bir kenara atıp yüzüne bile bakmadım (evet bu da oldu, rimelime küstüm :D) 
Sonra ilk kutusundan çıkardığımda fırçasını gördüm ve işe yaramaz gibi geldi. Ama kullandığımda öyle olmadığını gördüm. Tek kusuru kahverengi olması bu rimelin ki, koyu bir kahve, benim kirpiklerde siyah olunca kimsecikler hatta ben bile dikkatli bakmadıkça kahverengi sürdüğümü anlamıyorum :) Ama duruşunu sevdim, hatta şurada anlattığım Yves Rocher rimelime dediğim bunun için de geçerli; ''Ben daha iyisini keşfedene kadar en iyisi bu'' :)
Bu rimelin tanıtımı ise şöyle;
Double Wear Fırçası ile ürünün her bir kirpiğe eşit oranda yayılmasını, ayrılmasını ve belirginleşmesini sağlar. Tek bir sürüş yeterli olduğundan ürün uzun süre dayanır. 15 saate kadar dayanıklı, olağanüstü uzunlukta ve hacimde kirpikler yüksek etkiye sahip aktif içeriği ile kolay kullanım olanağı sağlayan fırçası ile uzunluk ve hacim sağlar. 

7 yorum:

  1. Böyle devamlı rimel tanıtırsan ben gidip hepsini alıcam ama :D Estee en sevdiğim markalardandır ama hayvanlar üzerinde test yapıyormuş malesef, elimdeki EL ürünlerini bitirip bir daha almıcam :(

    YanıtlaSil
  2. hic kullanmadim canim bunu ama suan zaten cok iyi bir rimelim var ama sende sonuncu görmek isterdim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. Canım rimel gerçekten sorun oluyor, iyi bir tanesine rastgelene kadar alıp duruyoruz.

    YanıtlaSil
  4. cnm benimmm rimelim de bitti zaten:(
    benim bugüne kadar en begendiğim carmina kirpik eklemeli rimelll öyle güzel kiiii bu bitsin ondan all uzun görünüyo

    YanıtlaSil
  5. tatlım rimel postlarında kirpiğinde nasıl durduğunu da görüntüleyip paylaşman mümkün mü acaba? rimel delisi biri olarak kirpikte duruşuna vurulup çok değişik rimeller denemişliğim var bugüne kadar ama birçoğunda aradığım etkiyi bulamamıştım :D yine de kirpikte duruşunu görmeyi çook seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Fircasi süper gözüküyor, genelde böyle fircalar cok güzel uzunluk veriyor, kahverengi rimel hakkindada cok haklisin, benimde kirpiklerimde hic belli olmuyorlar : )

    YanıtlaSil
  7. j.d., canım bayılıyorum senin tavırlı ve bilinçli olmana, tamam kuzum sen almazsan ben de almam :)

    guzelgul, makyaj fotosu çekemiyorum ki, çekebilsem keşke :(

    Aslı, öyle canım, arayışta hiç bitmiyor :(

    maviii, canım aklımda olsun :) teşekkürler önerin için.

    hülya, canım makyaj fotosu çekmeyi başardığımda herşeyi sürüp sürüp paylaşcam ama çekemiyorum işte :(

    viva, ben de tombul fırçalara alıştığımdan fıça bir tuhaf gelmişti ama sevdim bunu :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)