25 Mart 2012 Pazar

Elizabeth Arden Color Intrigue Gel Eyeliner / Ocean Teal

Elizabeth Arden Color Intrigue Gel Eyeliner / Ocean Teal ablamdan bana geçenlerden :) 6-7 ay önce ablam cheapsmells'ten 15 TL gibi bir rakama almıştı bu eyelinerı. Ben onun nasılsa kullanmayacağını ve bana geçeceğini bildiğim için sabırla bekledim (sinsice de denilebilir) :)
Yılbaşından beri benim artık bu minik dev. Cam ambalajda. Sürümü çok kolay, kuruma yapmadı ve pigmentasyonu fevkaladenin fevkinde :) 
Ve en güzel tarafı bu minik ama oldukça kaliteli fırça ile birlikte satılıyor oluşu. Fırçayı makyaj çantam için kullanıyorum, diğerleri uzun olduğu için tüyleri yamuldu makyaj çantamda :(

Sabah sürüp çıkıyorum akşama kadar bozulmuyor. 
Bu arada 15TLye aldığımız bu eyelinerın ünlü bir Türk kozmetik firmasının internet sayfasında 70TL civarına satıldığını gördüm ve şok oldum. Fiyata inanamadım ve tekrar tekrar baktım :(
O zaman ben sloganı veririr ve kaçarım ''Ablam sağolsun''

5 yorum:

  1. Ah Cheapsmells ah..Keşke hala alabilsek, istediğim o kadar çok şey var kiii :D
    Rengi çok güzelmiş bunun ^^

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzelmiş csnım :) sinsice bekleyip emeline kavuşmuşsun :D güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  3. rengın tonu cok hosuma gıttı:)

    YanıtlaSil
  4. Renk sıradışı, çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. j.d., canım ablamda yasaklardan sonra almıştı, geldi hiç sorunsuz :)

    makeupwithstyle, teşekkürler canım. Ne yapayım alıp kullanmıyor, ben de el koyuyorum :)

    biricit, teşekkürler canım :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)