26 Mart 2012 Pazartesi

Dianne Brill Far Stormy Rainbows Lace #19

Dianne Brill Far Stormy Rainbows Lace #19; Şubat ayı Vanilya Club kutumdan çıkmıştı ve kahverengiye mesafeli duran ben, şubat ayı kutusunun 1 numarası, ası ilan etmiştim kendisini (yazısı burada)
Yukarıdaki kibrit kutusu gibi olan karton kutunun içinden bu metal far kutusu çıkıyor, gördüğünüz gibi ambalaj mükemmel. Daha rengini görmeden ambalaj ile kalbimi çaldı bile. 
Ya bu mükemmel renk, sürmesi o kadar kolay ki. İpeksi yapıda, ışıltılı, oldukça kalıcı -sabah sürdüm akşam eve geldiğimde hala yerli yerindeydi, üstelik bazsız- , ne çizgilere dolma, olumsuz hiç bir özelliği yok benim için. 
Vanilya Club'ta bu farın satış fiyatı 60 TL. Ben böyle pahalı ürünlerde indirim zamanı olur mu diye bir bekleme dönemine giriyorum almadan önce. Umarım Vanilya Club bu farlarda bir kampanya yapar da değişik renklerine sahip olabilirim en kısa zamanda. Yine de eğer fara verdiğim paraya acımam diyorsanız, kesinlikle verdiğiniz parayı hakedecek bir ürün.
Vanilya Club'a beni bu farla tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum :)

6 yorum:

  1. ambalajı süpermiş yaaa.. ki bende bir kahve delisi olarak bayıldım.
    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  2. Kalıcı olması en büyük artısı sanırım,rengi de güzel görünüyor;)

    YanıtlaSil
  3. Canım güle güle kullan keşke bana da far çıksaydı, lipgloss çıktı ama pek kullanmıyorum, yapış yapış birşey :S

    YanıtlaSil
  4. Bazı ürünlerde indirimi beklemek gerekiyor gerçekten. Birde ambalaj ne kadar önemli dimi :)

    YanıtlaSil
  5. SWL, teşekkürler canım, gerçekten çok güzel :)

    Followupfashion, evet canım çok kalıcı ve rengi çok güzel :)

    makeupwithstyle, canım şansım döndü bana da far çıktı :)

    duygu, teşekkürler canım :)

    Aslı'm, evet canım ambalaj çok önemli :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)