3 Mart 2012 Cumartesi

Classic #68 & Flormar Mor Çatlayan Oje

Etrafımdaki insanlar acaba bugün ne sürecek beklentisi içinde olunca ben de sürekli bir yenilik, değişik ne yapsam düşüncesinde oluyorum. Classic 68 ojemi sürdüğümde de çatlatma yapmaya karar verdim ama değişik olsun istedim. 
Mor çatlayan ojemi teee yazın almıştım anca kullanabiliyorum :) Çok güzelmiş rengi. Başka renklerle de kombinlemek istiyorum en kısa zamanda. 
Çatlayan Ojelerin seveni kadar sevmeyeni de var biliyorum ama ben seviyorum :) Yeni almadım ama elimdekiler bitene kadar -modası geçsin geçmesin- sürmeye kararlıyım :)

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım.ben de ısınamadım bu çatlayanlara ama bu haliyle sevdim!

    YanıtlaSil
  2. ucu catlakli ilk sende görüyorum tatlim, cok hos olmus : )

    YanıtlaSil
  3. bence bu sekil cok guzel olmus :):)

    YanıtlaSil
  4. güsel fikir french gibi sevdim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. çatlak french olmuş ne küsel:) bayıldım canım çok yaratıcısın hiç aklıma gelmemişti böyle yapmak:)

    YanıtlaSil
  6. Aaa böyle çok güzel olmuş ;))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canıım :))

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş çok değişik :)

    YanıtlaSil
  9. Yeni Hayat, teşekkürler, beğenmene sevindim :)

    Viva, canım beğenmene sevindim :)

    Küçük Şeyler, tatlım beğenmene çok sevindim :)

    Aynur, evet çatlayandan french. Beğenmene sevindim :)

    Özge'm, biz seninle bayılıyoruz çatlaklara :) Teşekkürler canım, beğenmene çok seviniyorum :)

    j.d., mersi bebek :)

    Hamide, ay çok sevindim beğenmene :)

    Hayali, teşekkürler :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)