31 Mart 2012 Cumartesi

Bitenler #16

Dr. Murad Clarifying Mask; Sonunda bitti yaşasın. Yazısı burada
Gliss Saç Kremi; Saçıma kullandığım yağlar, fısfıslar olmadan maalesef hiç işe yaramıyor.

Avene Hydrance Optimale UV20 Legere; Tester olduğu için birkaç kullanımlık.  Pek birşey anlamadım sadece sivilcelenme veya alerji yapmadı. 

Loccitane Badem Duş Yağı; Bademli ürünleri sevmem ve kullanırken çok önyargılıyımdım ama buna bayıldım. Çok sevdim. 
Nude Şampuan ve Saç Kremi; Ne yalan söyleyeyim firmasına karşı bir antipatim olduğu için (özel-kişisel ama çok geçerli bir nedenim var) bunları kullanırken inşallah işe yaramaz diye denedim ama çok beğendim maalesef :) Ama inat ettim almayacağım :(
Avon Senses Duş Jeli; Çok sevdim, yenisini bile aldım :)

6 yorum:

  1. dr.murad bende kullanmıştım cnm,benim cildimi iyi geldi

    YanıtlaSil
  2. çok beğeniyorum bu bitenler postlarını, keşke ben de yapabilsem:))

    YanıtlaSil
  3. ohhhhh ne küselll yenilerine yer açılmış canım. Bence Dr Murad gibi bir markayı piyasadan kaldırsınlar:)

    YanıtlaSil
  4. nude sampuandan bende cok memnunum antipatin olasa da bir denemis oldun :) hep bitirelim hep bitirelim diyorum cunku urunler bittikce yenilerine yer açıliyo :)

    YanıtlaSil
  5. Nude markaya antipatinin nedenini merak etmedim deem yalan olur :)

    YanıtlaSil
  6. kozmetikperisi, bana hiç iyi gelmedi canım :(

    kitap eylemcisi, ben de çok seviyorum canım, bir de kozmetik blog aç, sen de yaparsın :)

    özge'm, kaldırsınlar valla :)

    pembe dudaklar, evet bitenler gitsin yeniler gelsin :)

    milky, anlatırım sonra sana :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)