9 Mart 2012 Cuma

Bitenler #14

Down Under Fruit Kicks Narlı Hacimlendirici Saç Köpüğü; Dalgalı/kıvırcık saçlar için. Banyo dolabında yarım kalmışlardan. Kokusu çok güzel. Sevdiğim bir köpük oldu ama firmasına karşı bir husumetim var, bir daha almak istesem de almayabilirim :)

Avon Clean Cream Cleanser; Crem yapıda bir temizleyici, makyajımı bununla temizleyip ardından yüzümü temizleme jeliyle yıkıyordum. Banyo dolabında yarım bulduklarımdan. Bir nevi project pan üyesi. Öyle aman aman bir temizlemesi yoktu ama makeupalleyde puanı 4,3. Enteresan! :)

Novocrin Placenta Şampuan; Vanilya Club Ocak ayı kutusunda gelmişti. İlk kullanışımda sevmemiştim, saçlarım dolaşmıştı. Ama sonra kremsiz olmasına rağmen iyi geldi. Saçlarımın içinde sıkıntıdan sivilceler çıkıyor, onları yatıştırmasını çok istedim. Birazcıkta olsa yatıştırsaydı yeterdi :( Dökülmelere karşı da iyiymiş ama o kadar uzun süre kullanmadım. Bir daha alıp almama konusunda kararsızım. 

Alix Avien Tırnak Beyazlatıcı Maske; İşe yarıyor mu kısmına ne evet diyebiliyorum ne hayır. Bir sürü şey ile dönüşümlü kullanmıştım çünkü.

Avon Anew Göz Kalemi; Yazısı burada Çok sevdiğim bir kalemdi ama artık Avon almak istemiyorum, beni çok kırdı Avon :) (alıngan ve kinci blogger)

3 yorum:

  1. Şimdi senin bitmişleri görünce, aklıma sabah, kardeşimin bitirdiği ürünleri attığım geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Avon'dan pek hoşlanamıyorum nedense..O temizleyicinin puanının da 4.3 olmasına çok şaşırdım demek mua'ye de pek güvenmiceksin :D

    http://bubenimpartim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ohhh gitsin eskiler,gelsin ciciler:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)