3 Mart 2012 Cumartesi

Baharı Beklerken İsimli Manikürüm :)

Bana baharı anımsatan mint yeşili Flormar #424 ojemi sürünce stickerlarımla çiçeklendirmeye karar verdim.
Çok şeker oldu, gözlerimi tırnaklarımdan alamadım. İsmini de Baharı Beklerken koydum, karlı kışlı soğuk havalara inat :) 
Bu arada sabah işe gitmeden çekiyorum fotoğrafları, bir nebze aydınlık olduğundan birazcık daha iyi oluyor fotolar diye. Ama ellerim kupkuru oluyordu fotoğrafı çekerken, bu sefer el kremimi sürüp öyle çektim, pırıl pırıl parlamam ondandır :)

14 yorum:

  1. tam baharlık olmuş çok sevdimm =)

    YanıtlaSil
  2. ben cok sevdim :D bahar gelsin artik, tirnaklarimizda hazir demi :D
    sevgiler canim

    YanıtlaSil
  3. Ya canım çok güzelmiş bu renk, çok beğendim..

    YanıtlaSil
  4. erken getirmişsin baharı :))
    çok güzel olmuşlar..kaç kat sürdün acaba tam rengini vermesi için??

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim canım...Benimde bahar ve yaz aylarında sürmek üzere ayırdığım bu renk bir sürü ojem var :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmus aynı baharı karsılamak gıbı cok tatlılar:)

    YanıtlaSil
  8. kremli çekimlerini:) ve de koyduğun ismi en önemlisi de rengi de tasarımıda çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  9. manikürünü güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. ben bu konuda aşırı yeteneksizin yaa :(

    YanıtlaSil
  11. bayıldım!!! hemen flormarın bu rengini alacağım, ama stickerları nerden bulurum onu bilmiyorum işte :) Neyse tek basına da güzel durur eminim

    YanıtlaSil
  12. çok güsel olmuş mint rengi insanın içini açıyor resmen :)

    YanıtlaSil
  13. Cok güzel olmus ama gercekten bak renkler cok güzel.

    YanıtlaSil
  14. Alice, teşekkürler canım :)

    Küçük Şeyler, evet bahar gelsin bir an önce :(

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    Şanslı Kedi, 2 kat sürdüm canım, beğenmene de sevindim :)

    makeupwithstyle, canım ben dayanamadım başladım sürmeye :)

    kozmetikperisi, teşekkürler canım :)

    biricit, teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

    maviii, ayyy beğenmene çok sevindim canımmm :)

    Hülya, teşekkürler canım :)

    akhlys, çalış seninde olur yani bol bol dene :)

    gizemlihikayeler, stickerlar watsons gratis veya herhangi bir kozmetikçi de var, hatta ben herhangi birinden aldım :)

    aynur, beğenmene sevindim :)

    Nesliname, teşekkürler canımmm :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)