18 Mart 2012 Pazar

Ambrosia Laneti / Mustafa Resul Yalçınkaya

Selamlar Canlarım :)
Yukarıda görmüş olduğunuz kitabın yazarı kardeşimin arkadaşı. Ben henüz okumadım, bugün okumaya başlayacağım. Kardeşim okudu ve çok beğendi. 
Fantastik-kurgu türü bir hikayesi var. Okuyunca tekrar yorumlayacağım.
Arka kapak bilgileri şöyle;
Yenilenme süreci tamamlandığında biyolojik faaliyetleri ve kemik yapısı Rupert'ın yirmi altı yaşında olduğunu gösteriyordu. O çelimsiz, iki büklüm zavallı ihtiyar, çelik gibi bir delikanlıya dönüşmüştü. Tanrı dokunmuş gibiydi. Boyu dokuz santim daha uzamıştı. Bağ dokusundaki sertleşme bambaşka bir çehreye kavuşturmuştu onu. Kulakları yüzde on daha küçülmüş, göz ve çene altındaki torbalar kaybolmuş, sarkık kasları sertleşmiş, gevşek derisi gerilmiş, yüzünde ve bedeninde tek bir kırışıklık kalmamıştı.
Geçici yönetim, dünya nüfusunun 750 milyon olduğunu duyurmuştu. Hayatta kalanların sayısı bazı ülkelerde 100 binin altındaydı. Kimi metropollerin nüfusu 10 bini bile bulmuyordu. 
Mustafa Resul Yalçınkaya'nın kitap ile ilgili röportajını okumak isterseniz http://www.kayiprihtim.org/portal/roportajlar/resul-yalcinkaya-ile-roportaj/

7 yorum:

  1. okuduktan sonrada yorumunu beklıyorum canım ılgınc bı kıtaba benzıo :) sevgıler

    YanıtlaSil
  2. ilginç bir kitaba benziyor merak ettim :D

    YanıtlaSil
  3. Kitap yazmank nasil guzel birsey yaa:( tebriklerrr

    YanıtlaSil
  4. Bilim-kurgu, Fantastik en sevdiğim türdür. Yazdıklarını okuyunca, baya iyi diyorum. Linke bir bakayım ben canım.

    YanıtlaSil
  5. Biricit, bitirebilirsem (çok yavaş okuyorum bu ara) hemen paylaşacağım :)

    Hamide, başladım ama daha 20-25 sayfa okudum, şimdiilik iyi gidiyor :)

    Duygu, bence de tebrikler :)

    Aslı'm, seversin o zaman kesin :)

    YanıtlaSil
  6. Ben gelecekte olacakları bu kadar gerçekçi anlatan bir başka kitap okumadım..zaten Türkiye'de bilimkurgu yazan yazar da yok ya..sadece bilimkurgu demek bu kitaba haksızlık olur aslında;sosyolojik ve felsefi konularla da ilgilenenlerin dikkatini çekecektir eminim..tebrik ediyorum ve herkese tavsiye ediyorum..elimden bırakasım gelmedi hiç..

    YanıtlaSil
  7. Ozi, süper, ben açıkçası bilmkurgu sevmediğimden azıcık sıkıldım, yavaş okudum ama kardeşim bi çırpıda okudu. Kesinlikle okunmalı bence de

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)