8 Şubat 2012 Çarşamba

Vanilya Club Şubat Ayı Kutusu

 Şubat ayı Vanilya kutuma çok kolay kavuştum, dün eve bir geldim ki kutum evde :) Ablam, Annem, Kardeşim ve Ben bir merakla, heyecanla ve törenle açtık kutuyu, ay çok güzeldi, bi kalp atışı efektlerimiz eksikti :) Veee ben şubat ayı kutusuna bayıldım, bayıldım :)
Vichy Aqualia Termal Rich Nemlendirici
Palmer's Cocoa Butter Formula Losyon
Africology Body Balm 

Nude Nemlendirici Şampuan ve Saç Kremi 
Vanilya Club'ın bizlere sevgililer günü hediyesi, gül aromalı oda kokusu. Hemen açtım odama, mis gibi kokuyor. En çok annem sevdi :) 
Alessandro El Peelingi 
Vichy Lift Active Serum ve Derm Source
Britney Spears Radiance EDP parfüm   
İşte kutunun 1 numarası 
Dianne Brill Far
Ambalajı harikaa, bayıldım 
Ya bu güzel renk, bayıldım bayıldım :) 

Bunlar da kutumda olanların listesi.

Vanilya Club şubat ayı kutusu bir harika, bir dahaki aylarda da aynı performansı bekliyoruz :)
**********************************************
*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

10 yorum:

  1. oooohh güle güle kullanın canım...

    YanıtlaSil
  2. Canııım güle güle kullaaan ! Ne şanslısın yaaa far gelmiş sana ve rengi de harikaa ! Bana lipgloss geldi,keşke far gelseymiş dedim ama neyse yine de kutu süper :D

    YanıtlaSil
  3. far süper güzel günlerde kullan canımcım:)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel güzel ürünler varmış. Güle güle kullan canım benim..

    YanıtlaSil
  5. vanilya kutumuz bu ay süper sevdacığım
    o koku var ya süper harika ya
    banyoya koydum
    sabahları işerken harika oluyor mis kokuyla

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullan bitanem, annen geldi mi :)

    YanıtlaSil
  7. Sevda'cım güle güle kullan! Farına bayıldım, rengi de şahane! Keşke bana da far gelseydi tüh tüh! :(

    YanıtlaSil
  8. dolu dolu bu paket güle güle sür sürüştür kuzum.ayrıntıları merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. oooo kutu bu sefer bayagı renklı ve doluymuss harıka guzel gunlerde kulan

    YanıtlaSil
  10. Hamide, teşekkürler canım :)

    Junkhead, bana hep farklı şeyler geliyordu benim de diğerlerinde gözüm kalıyordu ama fara bayıldım gerçektende. Kutu harika ya, çok sevdim :)

    Özge'm, çok teşekkürler canım :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    Darla'm, ben de odama koymuştum ama baygın baygın olunca ben de banyoya koydum :) Kutu şahane :)

    Pembişim, geldi Anniş, 1 haftadır aile saadetindeyiz :)

    makeupwithstyle, teşekkürler canım, sen de güle güle kullan.

    Pembe fiyonk'cum, teşekkürler canım :)

    Kokosss Kelebek, kutu bir harika canım yaaa :)Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)