4 Şubat 2012 Cumartesi

(Loreal) Yüz Temizleme Pedi

Bu temizleme pedi aşağıdaki Loreal Yüz Temizleme Jeli ile birlikte satılıyor. Benimkisi Pure Zone ama bu jelin her cilt tipine göre olan çeşitleri mevcut. Zaten açıkçası jelden daha çok pedi için aldım.
Bu ürünü ile kez Viva'da görmüştüm, temizleme jelim bitipte yeni ürün ararken görünce de hemen aldım.
Öncelikle diyorum ki, bu üründen görürseniz hemen alın. Çünkü pedi süper, harika birşey. Ben biraz üşengecimdir, herşeye zaman bulurum, cildimle ilgilenmeye bulamam. Önce birşey ile temizle, sonra jelle yıka, bu rutin bazen çok zoruma gidiyor. İşte böyle günlerde, özellikle ten makyajım varsa bu ped ve herhangi bir temizleyici yardımı ile bütün makyajımı tek bir ürünle temizliyorum. Arkamda hiçbir iz bırakmadan hem de :)
Göz makyajım varsa, temizliyorum. Ardından pedi ve yüzümü hafifçe ıslatıp, jeli yüzüme sürüp pedi cildimde dairesel hareketlerle gezdiriyorum. Kesinlikle çizmiyor, tahriş etmiyor. Sonra yüzümü yıkadığımda makyajımdan geriye hiç bir iz kalmıyor :)
Bir de bazen peelingimi de bu ped yardımı ile yapıyorum, ellerimi kullanmaktan daha kolay oluyor. 

11 yorum:

  1. canim denemek lazim bir ara ama hic burda gözüme carpmadi henüz

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. tatlim bende benimkini her gün kullaniyorum, cok seviyorum : D yakinda yenilemem gerekecek ama, bu sefer portakal renkli olanini alacagim, o güzel kokuyormus, seninki burda satilmiyor, ama zaten asil amac CleanPad´e sahip olmak! : )

    YanıtlaSil
  3. Hiç bilmiyordum ben genelde yatmadan ve sabah kullanmam gereken jelle yıkar ve çıkarım :)

    YanıtlaSil
  4. cnm bu ürünü merak ediyordum,iyiki yazmışsın.Deneyen bir arkadaşımda memnun kalmıştı.

    YanıtlaSil
  5. Evet evet kesinlikle güzel bu..

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettim bu pedi görürsem alırım mutlaka.

    YanıtlaSil
  7. bu ürünün methini çok duydum. meraklardayım ama daha aylarca yetecek temizleyicim var böhüüü :D

    YanıtlaSil
  8. yüz konusunda bu sıralar kafam çok karışık canım :DDD

    YanıtlaSil
  9. canım bende bu ürünü vivacıgımda görmüstüm ve ne zamandır post yapmak istesemde yapamadım :) gecen günde hem eşime hemde kendime uyguladım :) pedi yüzümde gezdirmek hoş bir his gercekten begendim ben ♥ sende güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  10. Kızlar güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. aynen sana kelimesi kelimesine katılıyorum! bu peeling'in aynısı bende de var, ondan da memnunum ama pedinden daha da memnunum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)