21 Şubat 2012 Salı

İçimdeki Alışveriş Canavarı ve Bir Hediye!

Minicik bir ''Park Bravo Deri Eldiven'' koleksiyonum var, fırsat buldukça yeni renklerle genişletiyorum. Aslında siyahım vardı, ama kardeşim el koydu. Ben de hazır indirimdeyken bu şekeri aldım. Deri eldivenlere bayılıyorum, çok rahat ve hiç üşütmüyorlar :) Bir de krem rengi / vizon alabilseydim :( 
Penti'nin bütün koleksiyonunu toplayacağım diye ödüm kopuyor. Bir ara oje alıyordum her çıkışımda, şimdi de gittiğim yerde Penti varsa çorap. Oje almak daha masummuş yaa, ben yine oje almaya döneyim, çoraptan batarım bu gidişle :) 
İşyerinden bir arkadaşım hediye etti bu sabunu. Kirleri çok iyi çıkarıyormuş :) Ne demek istedi acaba? Bir mesaj falan arasam mı altında? :) 
Hamam keyfine mi başlasak? :)

15 yorum:

  1. Hediye manidar olmuş :)Şaka tabi güzeldir defne sabunları :)Çoraplar çok güzel bebeğim eldiveni kaça aldın bir mahsuru yok ise?

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan :) sabun olayına güldüm :)

    YanıtlaSil
  3. eldivenler harikaaa güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan tatlım.şu el koyma olayları beni deli eder çoğu zaman:) bir başkasını almak varken yine gidip aynı ürüne para veriyor insan :)

    YanıtlaSil
  5. ay ne güzel yazmışsın sevdam:)) çoraptan batarım kirleri çıkarıyormuş filan:))
    çoraplarda eldivenlerde çok güzel sabunuda denemeli cnm:)

    YanıtlaSil
  6. Deri eldivenleri çok seviyorum, çok yakışıyor kadınlara bence :) sabun konusuna takılma, güzeller bence

    YanıtlaSil
  7. Sevgili canavar, Sevda'yı biraz rahat bırakmaya ne dersin?Yoksa Sevda içindeki canavarla mutlu mu yaşıyor?? :))

    YanıtlaSil
  8. eldivenler çok güzeelll :) güle güle giy cnm.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşım dostum eldivenlerini güle güle kullan iyi günlerde bayıldım ben senin deri eldiven sevdiğini bilmezdim mesela burdan öğrenmiş oldum çünkü bende deriye deriyle ilgili bir çok şeye bayıldığım gibi eldivenede bayılıyorum bende mangoda çok şık bir deri eldiven görmüş ve aşık olmuştum ama alamadım kısmet ,sen umarım diğer renklerinide alabilirsin çoraplarınıda iyi günlerde giyin bu arada ben çok sevdiğim şanslı kedi tarafından mimlendim ama nasıl yapıcam bilemiyorum

    YanıtlaSil
  10. her birini güzel günlerde kullan tatlım,iş yerindeki arkadaşında çok komikmiş:)

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan canım eldivenler ve çoraplar çok güzel... Penti benim de vazgeçilmez mağazalarımdan birisidir :) almaya doyamıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. eldivenlere bayıldım :))
    ihtiyaç hiç bitmez ki tatlım yaa, biter de bitmez :))))

    not:perlina ile bir hediye çekilişi düzenledik, katılırsan memnun olurum tatlım..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Süslü ve Pembe Dünyam, ben alıngan bir yengeçim, altında hemen başka şeyler arıyorum işte :)

    Makeupwithstyle; teşekkürler canım :)

    stayonthefashion; teşekkürler canım :)

    pembefiyonk; teşekkürler canım. ya aynen yine aynını alıyorsun da kardeşime bişey diyemem, bu evde el koyma konusuna ben 1 numarayımda :)

    mavii, canım teşekkürler :)

    Aslı'm, evet canım çok zarifler değil mi? ben de çok beğeniyorum.

    J.D.; ben de bilemedim, ortalardayım :)

    kozmetikperisi; teşekkürler canım :)

    demet'çim, teşekkürler canım. Deri eldivenin hastasıyım, o derece. Umarım sen de eldivenlerine kavuşursun :)

    Duygu Şenyürek; teşekkürler canım

    Özge'm, teşekkürler canım :)

    Hamide, teşekkürler canım. Penti candır :)

    Darkolivee; düşünüyorum bu günlerde neye ihtiyacım var, bulamıyorum ama bişeyler alma dürtüsü sayesinde kimbilir neler alacağım yine :)

    YanıtlaSil
  14. çoraplar harika.ama ne şekilde kullandığını göremiyoruz kombinleri :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)