1 Şubat 2012 Çarşamba

Flormar Supershine #22 & Çiçek Açtım



Çok hoşuma gitti bu stickerlar yaaa, kış ayında bahar gibi :)
Ne bileyim, tırnaklarıma baktıkça bakıyorum, keyiflendiriyor beni :)


********************************************
Bu arada haftasonu oturdum, bütün okuyamadım blogları okudum, yorumlarımı yaptım, bir sürü yazı yazdım, blogumu kurdum. Bu posttan önce okuduğunuz bütün yazıları ben haftasonunda yazdım :) Ve artık blog takibinde de güncel sayılırım. Üstümden bi yük kalkmış gibi. Yuppiiiii :)

7 yorum:

  1. ay bencede cok tatli olmuslar, cok güzel : D

    YanıtlaSil
  2. insan çalışırken çok zor fırsat buluyor dimi kendine özel bişeyler yapmaya..en azından ben öyle oluyorum ya herkesin öyledir diye düşünüyorum..kendim için özel bişeyler yapınca çok mutlu oluyorum işte..

    çiçeklere bayıkldım tatlım..çok güzeller..bu zemheri(bu kelimeyi kullanmak istedim:))soğuklarda bahar aylarını anımsattı..iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Her seferinde diyorumki, bu daha güzel :) çok iç açıcı, bahar gibi olmuş canım..

    YanıtlaSil
  4. çookkk beğendim senin şu çiçek motiflerine hastayım zaten,ojede çok parlak durmuş..

    YanıtlaSil
  5. Vay vayyyyy tırnakların çok cici olmuş:))Bu tırnaklarla iş yerinde çığır açmışsındır eminim:)))))Bende senin gibi vakit bulduğum an blog yorumları post falan işlerle uğraşıp rahatlıyorum. Günah çıkartmak gibi:))

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin olmuş,ben de olsam tırnaklarıma bakmadan duramazdım=)

    YanıtlaSil
  7. Çook teşekkürler, beğenmenize, güzel yorumlarınıza çok seviniyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)