25 Şubat 2012 Cumartesi

Eldivenlerim

Şu yazımda deri eldivenleri çok sevdiğimi söylemiştim. Bu eldivenleri keşfedene kadar diğer eldivenler ile ne kadar üşüdüğümü anlamış oldum. Gerçekten çok sıcak tutuyorlar ki ben çok üşürüm. Başka markalardan deri eldiven kullanıpta ısıtmadığını söyleyenler içinde Park&Bravo eldivenleri öneririm, içi polarlı, yumuşacık ve çok sıcak tutuyor. Normal fiyatı ile hiç almadım, indirime girmesini bekleyip alıyorum. 
Bunlar da eldivenlerim, bayılıyorum ben onlara;
İlk eldivenim, rengine, yumuşacıklığına ve tabi ki sıcacık tutuşuna bayılıyorum:) 
Kırmızıdan çok memnun olunca kendime bir siyah kardeşime de yukarıdakini aldım. Kardeşim bunu biraz kullanıp benim siyahlara el koyunca bana da bu petrol mavileri kaldı. Çok seviyorum ama :) 
Ve bu sezon aldığım siyahlar....
Şu anda indirimde olduğu için eğer ihtiyacınızda varsa çok, çok, çok tavsiye ediyorum. Bana da krem / vizon rengi lazım, bulursam alıp deri eldiven alma olayını kapatacağım, en azından bunlar eskiyip yıpranana kadar :)

13 yorum:

  1. canimmmmmmmmmm cok güzellermis yaaa :=) bayildim.Eskiden bende pek sevmezdim elimi ISITMAZ diye düsünüürdüm ama H&M´den leoparli deri eldivenlerimi aldikdan sonra deri eldiven hastasi oldum :))güle güle kullan hepsinide

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullaaann siyah olanlar yeni sanırım fiyatını sorabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım deri eldivene.

    YanıtlaSil
  4. Görüntüsü bile ısıtıyor insanı, deri eldivenler hem çok estetik hemde çok yakışıyor. Canım ya renkleride çok güzel bunların güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Canımcım güle güle kullan 3ünü de :)) Ben de almıştım indirimden Park Bravo'dan siyah bi deri eldiven ama nedense bi kere bile kullanmadım yav :( Ama dediğin gibi içleri yumuşacık,belli yani iyi ısıtttığı .

    YanıtlaSil
  6. hepside cok guzel, maviliyi cok sevdim ama =D
    sicacik olur bende arada annemin deri eldivenleri alirim kullanirim :D
    sevgiler canim!

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan cnm,bnde yıllardır hep PBye bakar,kadınsı geldıgı icn almazdm ama artk cok hosuma gdıo ama bu sneki renkleri sewmedım bu petrol mavisi gbi bi ton ıstyorm yaa bnde:)

    YanıtlaSil
  8. Harkuladeler arkadaşım ya bayıldımmm...Renkleri,modelleri ay mest oldum keşke kardeş olsaydık çok mutlu olurdum eminimki :)güle güle kullan iyigünlerde eskit daha nice güzel şeyler almak fırsatına sahip ol mucukss

    YanıtlaSil
  9. Sevdacım ne güzel renk renk almışsın,güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  10. petrol mavisi gibi gözde bir rengini alman da güzel olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. sevdacim deri eldivenler daima favorimdir, seninkilerde cok güzelmis gercekten :)


    ..bu arada, tekrar Almanyadayim cnm ;)


    sevgiler
    civciv

    YanıtlaSil
  12. Kışın en vazgeçilmezleri, üç renk de güzel bence :)

    YanıtlaSil
  13. Guzelgul, teşekkürler canım, deri eldiven kışın candır yaaa :) Leoparlı da eminim çok güzeldir.

    ... 40 kusurdan 31 TL ye düşmüştü fiyatı. Teşekkürler :)

    Ehlikeyf; ben de :)

    Aslı'm, kesinlikle canım, estetik ve fonksiyonel :) Teşekkürler:)

    Junkhead, aaa kullanmadın mı, ben sürekli takıyorum, onlarsız yapamıyorum kış gelince :)

    Küçük Şeyler, beğenmene sevindim canım. Sevgiler :)

    Ayshenur, petrol mavisi geçen seneden maalesef. Pudra tonlu vardı bu sezon onlar çok güzeldi ama :)

    Demet'çim, teşekkürler canım, daha güzelleri senin olsun :)

    Kozmetik Perisi, teşekkürler canım :)

    Gizemlihikayeler, teşekkürler :)

    civciv, teşekkürler, beğenmene sevindim canım :)

    Bolat, beğenmene sevindim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)