19 Şubat 2012 Pazar

Çatır Çatır Çatladım :)



Çatlayan ojelerin seveni var, sevmeyeni var. Ben çok seviyorum, doğru kombinasyonu yakaladığımızda da çok güzel ve farklı göründüğünü düşünüyorum. Uygulamayı yaptığım zamanda çevremden de çok güzel geri dönüşler alıyorum, tanıdık tanımadık herkes birşey söylüyor :) Hala keşfedemeyenler var çünkü :)
***Bizler hertürlü blogu okuyup bilmediğimiz bir sürü şey öğreniyoruz ya, herkesi de aynı sanıyorum bazen. Oysa bizim buralardan öğrendiğimiz birçok şeyi bilmeyen bir sürü insan var. Ama bence bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Elimizin altında internet gibi bir derya olupta onu sadece oyun oynamak v.s. gibi sebeplerle kullanana insanlar var. Çatlayan ojeyi bilmese de olur ama hobi blogları var, kitap blogları var neye meraklıysan onun blogu var arkadaş, haftada 1 baksan öğreneceğin derya, deniz bilgi var burada :) 
Bunlar da suç ortaklarım;
Flormar Supershine #13 oje
Alix Avien / Siyah Çatlayan Oje
Golden Rose / Mega Shine Top Coat

7 yorum:

  1. Ben de de var siyah cantalayan ojeden kirmiziyla super olmus. Acik kahveylede leopar desenli gibi oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. bir süredir çatlatmıyordum canım çekti hemde sayende kırmızı çekti:)pazartesi yapılacak:)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş tatlım siyah ve kırmızının tırnaklardaki uyumu!!! <3

    YanıtlaSil
  4. Hahahaa başlığını yerim :P Siyah-kırmızı uyumu güzeldiiir ;) Valla ben de çatlayanları seviyorum ama sanırım üşengeçlikten uygulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  5. hahhahha çemkirmene bayıldım :) ne güzel yazmışsın :))
    siyah kırmızı uyumu harikadır zaten, bende çok severim, çatlayan ojelerden hiç kullanmadım ama duydum yanii bana da kızma :)) denemek lazım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ben sende seviyorum bu çatlayan ojeleri, yakışıyor sana :)

    YanıtlaSil
  7. Duygu, kahveylede deneyeyim o zaman canım :)

    Özge'm, yaptın gördüm :)

    makeupwithstyle, beğenmene sevindim canım :)

    junkhead, beğenmene sevindim canımcım, üşenme kalk yap hadi :)

    darkolive, heheh çemkirik bi hatunum :) sevmeyeni de çok belki beğenmiyorsundur ondan kullanmamışındır :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)