19 Şubat 2012 Pazar

Bitenler #13

Bu hafta ne kadar çok şey bitirmişim, çok mutluyum mesudum :)
1. Schwarzkopf Köpük Boya; Köpük boyalar benim uzun ve gür saçlarım için çok pratik oluyorlar, normalde 1 kutu boya saçıma yetmezken köpük boya fazla bile geliyor. Akma yok, damlama yok, yok ama; beyazlarımı hiççççç kapamadı maalesef. Saçlarım hiç boyanmamış gibiydi. Bir daha almayacağım :(
2. Dermokil Maske; Vanilya Clup Ocak ayı kutusu ile gelmişti. Güzel mi değil mi çok emin olamadım, sanırım alıp deneyeceğim.
3. Avon Ultra Colour Rich Ruj / Incredible; Şapşahane bir kırmızı idi, çok seviyordum. Aslında sevdiğim renkleri fırça ile dibine kadar kullanıp bitirme huyum var ama geride bekleyen başka kırmızılar olunca erken elveda dedim :)
4. Flormar Supershine #22; Oje bitirince ne kadar seviniyorum bilemezsiniz :)
5. Colgate Sensitive; Hassas dişler için, çok memnunum.
6. Jane Iredale Just Kissed Lip Plumper / Madrid; Yazısı burada
7. Dr. Murad Skin Perfecting Losyon; Yazısı burada
Kendimden her hafta aynı performansı bekliyorum :)

7 yorum:

  1. oh gitsin eskiler gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
  2. şu ürün bitirme politikası çok iyi oldu.
    üşenmesem çekebilsem bende keşke.baya hafiflettim çekmeceleri :)
    öpüyorummm

    YanıtlaSil
  3. Aslında bende köpük boyayı çok merak ediyordum, iyiki yazmışsın canım ya..

    YanıtlaSil
  4. Köpük boyayla ben de yeni tanıştım. Kullanması gerçekten rahat ama beyaz kapatmama konusunda çok haklısın. Ayrıca bu köpük boyalar, eski boyalar gibi renk de vermiyor diye düşünüyorum. Ben de pek memnun kalmadım

    YanıtlaSil
  5. şöyle baktımda bir sürü ojem olmasına rağmen oje bitirdim yazısı yapamıyorum ben ama :/

    YanıtlaSil
  6. harika..bitenler postlarını manyak seviyorum ! bitenler postu fotolarım hazır, şu tembelliği atmalıyım artık üstümden..

    YanıtlaSil
  7. Özge'm, aynen öyle, gelsin yeniler :)

    Pembe fiyonk, üff benim çekmeceler pek hafiflemiyor nedense, tükettiğimden fazla alırsam olacağı bu. Ben de öptüm :)

    Aslı'm, ben memnun kalmadım hiç canım, ama beyazın yoksa deneyebilirsin :)

    Mor rimel, üff evet ya, ben de memnun kalmadım hiç :(

    ss'cim, proje ojesi seç benim gibi en çok onu sür o zaman bitiyor ancak :)

    Nilay, ben de çok seviyorum bitenleri okumayı :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)