13 Şubat 2012 Pazartesi

Avon Calming Effects Fondöten / Almond

Elimin altında hep fondöten olur ama ben aslında pudracıyım. Fondöteni nadir sürerim. İşe başlayınca ve elimdeki ürünlerden de sıkılınca, aman bozulmadan bitireyim diye düzenli olarak fondötenimi kullanmaya başladım. Elimdeki 2 fondötenden biri bu; Avon Calming Effects Fondöten / Almond. Son günlerde sıklıkla sürüp bir de memnun olunca yazmak istedim. 
Avon'a bayılmıyorum, ama bir ara bir sürü -ünlü ve pahalı markayı- deneyip sıkılıp, artık mağaza mağaza ürün peşinde koşup her satıcıdan başka birşey dinlemekten gına gelince, evde katalogdan Avon seçmek cazip geldi. Evde katalogdan bak, bunu al, bunu alma, hımm bu da olsun demek güzel oluyor valla :) 
Yüzümde sivilceler ve kızarıklıklar olsa da çok kapatıcı ürünleri sevmiyorum ben. Çok mat, pul pul duruyorlar yüzümde, hiç doğal olmuyorum, ben fondöten sürdüm diye bağırıyorum. O mat, pul pul görüntüden ziyade, tam kapatmayan ama renk eşitleyen ve parlak duran fondötenleri seviyorum ben. İşte bu üründe öyle. Son zamanlarda yeniden fondöten sevmeye başladım o derece. Sürümü kolay, parlak görünümlü ve doğal duruyor.  Amaaa bitmek üzere :(
Bir daha Avon almamaya karar vermiştim, inatçı bir insanımdır, kararımın arkasındayım hala. Bu yüzden aynı özellikte, ışıltılı, doğal duran bir fondöten arayışı içerisindeyim ve önerilere fena halde açığım.

7 yorum:

  1. maybelline kullandınmı sevdacım ben maybelline affinitone fondöteni tavsiye edebilirim, bloğumda da bahsetmiştim ama eminim biçok blogger da yazmıştır bu ürünü...

    YanıtlaSil
  2. Canım bilmiyorum kullanırmısın ama ben Bıoderma güneş koruyucu kullanıyorum. Yalnız bu kapatıcı ve nemlendirici aynı zamanda ve renkli. Ten rengine göre yani. Kozmetik kullanamadıgım için, ben çok memnunum bundan..

    YanıtlaSil
  3. Avon bazı ürünlerinde şaşırtıyor. Güzel olabiliyor. Bu da onlardan sanırım.

    YanıtlaSil
  4. tatlım sanırım ten rengimiz aynı ben de bunu bi de ıvory rengini kullanmıştım :) bende tek kaşıntı yapmayan fondöten buydu o dönem. cildim çok hassastır. şimdi belki daha marka ürünlerde de kaşıntı yapmayan şeyler vardır ama senin de dediğin gibi ben pudracıyım ve mineral pudralarımdan vazgeçmeye hiç niyetim yok :) sana da bunu öneriyorum :) everyday mineral'den harika toz mineral fondötenler alabilirsin. ben (sanırım 3 yıl oluyor kullanmaya başlayalı) başka hiçbir fondöten ve pudra kullanmadım. elimde avonun bi pudrası var arada komşuya filan geçerken onu kullanıyorum o kadar :)

    YanıtlaSil
  5. tanıştığıma memnun oldum canım
    hoş blog
    bana da beklerim
    :)))

    YanıtlaSil
  6. Kızlar güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. tavsiyeni dinliyorm inşallh bende severm bu ürünü

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)