12 Şubat 2012 Pazar

Alterra Naturel Soft Make-up

Ne olduğunu tam olarak anlayamadığım bu ürünü Rossmann'dan, oradaki görevli arkadaşın söylediği, anlattığı üzre makyaz bazı olarak aldım. 3-4 sefer de kullandım baz olarak. Burada yazmadan önce nedir ne değildir diye bakayım dedim, Alterra Krem Fondoten Soft olarak geçiyor kendisi. Kafam çok karıştı şu an, kendimi kandırılmış hissettim :(
Özellikleri şöyle imiş; 
Alterra doğal fondoten cildinize sağlıklı ve doğal görünüm sağlar.

Kırışıklıkları ve cilt kusurlarını örter. Işığı yansıtan mikronize pigmentler, teninize ışıltılı bir görünüm kazandırır. Küçük yumuşak dokunuşlarla uygulayın.
* Organik jojoba yağı,
* Organik soya yağı
* Kayısı çekirdeği yağı
* Organik nar çekirdeği özlü
* Işık - pigment ve mineral yansıtan
* Kapatıcı
Benim yorumlarıma gelirsek; Bir kere kapatıcılığı hiç yok. İlk makyaj bazım, daha önce hiç kullanmamıştım ama öyle renk eşitleme, pürüz, gözenek kapama gibi özellikleri yok. Bir de sürdüğüm zaman yüzümü soyuyor, en kötü tarafı da bu. Sürüyorum ve bazı bölgelerde yüzüm kese yaparsınız da deriniz sökülür ya, o şekilde yüzümü soyuyor. Yüzümü soyduğu için de üstüne sürdüğüm fondöten veya pudra temiz durmuyor, pul pul oluyor.  Makyajın kalıcılığı ile de bir farklılık yaşamadım açıkçası. Yani sözün özü; hiç sevmedim :(

***Siz hala twitter'dan beni takip etmiyor musunuz? Takip etmek için buradan :)

11 yorum:

  1. bana böyle çok bitkisel markalar yaramaz,aynı sende olduğu gibi soyulma falan yapar. Kimyasallara devam:)

    YanıtlaSil
  2. bence soyma yapması pek sağlıklı bi durum değil canım sen kullanmayı bırak istersen.. soyulan yerlerde iz kalabilir ya da üzerine bolca güneş koruyucu sürüp çık bence..

    YanıtlaSil
  3. yok canim ya, ne makyaj bazi, bu bildigin fondötenli krem gibi birsey, yani üstüne birsey sürülmez, ondan soyulmustur zaten. Benimde Alterra markasindan hic ürünüm yok, begendigim birsey cikmadi hic : )

    YanıtlaSil
  4. bende bu ürünü almıştım büyük hataydı..içinde herşey var alkolden tut parfüme..buram buram parfüm kokan berbat bir ürün..

    YanıtlaSil
  5. İşte benimde çok sık karşılaştığım durum:(( Gelirler başında dikilirler, al diye öyle bir överlerki ,bazen dediklerine inanmam fakat eğer satmak istedikleri şey ucuzsa sırf onlardan kurtulmak için alırım..Yahu ucuzda olsa atıyorum 5TL da olsa yanlış ürün alıp böyle elinde patlayınca insan sinir oluyor!!!Canım primer bazlar genelde renksiz oluyor diye biliyorum ama soyması fena olmuş yaa..:(

    YanıtlaSil
  6. rossmandan aldığım ürünlerin büyük çoğunluğu beni de hayal kırıklığına uğrattı. ben sephoranın bazını aldım, beğendim . bir de 14 şubat'a kadar sephoranın kendi ürünleri %10 indirimli aklınızda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  7. Canım bu düpedüz fondöten:) Arkadaşlarım almıştı pek memnun kalmadılar ama baz değil kesinlikle..

    YanıtlaSil
  8. tatlım sana bir türlü yorum gönderemiyorum umarım başarılı olurum ben mavi ojelerine bayıldım sana inanılmaz yakışmış ben yazın çok hit ve moda olmasın karşın hiç denemedim en son 2000 yılıydı sanırım oriflame bir mavi ojesini kullanmıştım o gün bugündür kullanmıyorum am sende gördüğüm andan itibaren aşık oldum adeta senin tırnaklarına çok yakıştırdım ve yorum yapmadan duramadım

    YanıtlaSil
  9. canım aslında ı.d nın boyle bazını kullanıyordum super sabıtlıyordu... demek kı cok memnun edıcı urun degılmıs bılgılendırme ıcın tesekkurler tatlımmmm...zaten ben bazları ozel gunler harıcınde surmuyorum :))

    YanıtlaSil
  10. bencede makyaj bazı değildir o.hani bazı kremler silikon gibi olur yüzde pul pul olur ya onun gibi birşey.nemlemdiri sürdüğünde altına aynı şey oluyor mu?

    YanıtlaSil
  11. Kızlar, hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)