28 Ocak 2012 Cumartesi

Şanslı Kişi #4

Çekilişime katılım o kadar fazla oldu ki bana göre, ben de erken sonlandırmak durumunda kaldım. Küçük bir hediye için bu kadar yorum gelmesi beni hem sevindirdi hem korkuttu ne yalan söyleyeyim :) Hani 31ine kadar bekleseydim kaç yorum olurdu, tahmin bile edemiyorum:)
İnşallah -işim ile ilgili endişelerim ortadan kalktığında ya da sponsor bulduğumda- size daha büyük, yükte hafif veya ağır ama kesinlikle pahada da ağır hediyeler verebilirsem işte o zaman -heyecan olsun diye- biraz daha uzun zamanlı çekilişler yaparım. Sponsor olmak isteyenlere de ayrıca duyurulur :)
Görünen 101 tane yorum var. Mükerrer yorumlar ve izleyicim olmadan izleyicinim diyenler elenince 82 tane yorumumuz kaldı. Şu izleyici olmadan çekilişe katılanlara da kızdım açıkçası. Ağır şartlarım yoktu, izleyicim olmanız yeterli idi, ama izleyici bile olmaya gerek görmeden bir de izleyicinizim diye yazmışsınız ya, çok kızdım. Açıkçası, blogda, facebookta, twitter da duyurmanız beni sevindiriyor ama kesinlikle benim çekilişlerimin olmazsa olmaz şartı değil. Ağır şartları olan çekilişleri ben pek sevmiyorum, bu yüzden de pek şart koymuyorum. İzleyici şartı önemli, ben beni izleyen, takip eden kişilere hediye vermek istiyorum. Neyse....Kızdım ya, çeneme pardon elime vurdu, yazdıkça yazıyorum.
Gelelim sonucumuza, bakalım şanslı kişi kim olmuş;





39 nolu yorumu ile Hülya bu çekilişimizin ''Şanslı Kişisi'' oldu. Kendisine hemen mail atıyorum, müjdemi istemek için :)

Kazanamayanlarda üzülmesin, yani ne üzüleceğim be diyorsunuzdur belki ama ben üzülüyorum yaa, bana hiçbirşey çıkmıyor çekilişlerde :( Yakında yeni çekilişlerim, hediyelerim olacak.

6 yorum:

  1. bana da bi şi çıkmıyoooo:((

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sevda'cım çoook sevindim kazandığıma :) senin kalbindeki niyetlerini çok iyi biliyorum, yazılarında da açıkça belirtiyorsun zaten. hayatındaki tüm dileklerinin gerçek olmasını diliyorum ben de :) inşallah çok güzel sponsorlar bulursun yada seni tedirgin eden ne varsa ortadan kalkar uçar gider. sen de gönlünce hediyeler verirsin. kalbin zengin, hediye vermeyi seviyorsun. ve bir dileğim daha var; inşallah sen de çekilişlerde güzel hediyeler kazanırsın canım :)
    hediyeleri sabırsızlıkla bekliyorum yuppiii :)))

    YanıtlaSil
  3. Kazanan arkadaş güle güle kullansın, çok güzel hediyelerin canım..

    YanıtlaSil
  4. Bricit, teşekkürler :)

    Kitap eylemcisi, bana da yaa :(

    Hülya, tebrik ederim canım :) ve teşekkür ederim. Güzel dilkelerin için teşekkürler, senin dileklerin duaların benim için önemli.
    Hepsini güle güle kullan canım :)

    Aslı, Hülya'nın adına ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. sevda'cım tekrardan teşekkür ederim :) aslı senin yorumunu da gözden kaçırmışım kusura bakma sana da teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)