19 Ocak 2012 Perşembe

Bitenler #11

Cecile Oje 29 numara; kendisini mütemadiyen sürdüm sürüştürdüm, sizlerde sık sık gördünüz. Sonunda bitirdim rahatladım. Daha önce de demiştim, oje bitirebilen nadir insanlardanım diye :) Yazısı burada
Colgate Total Diş Macunu; Ağızdaki bakteri oluşumuna karşı 12 saat koruma, 12 farklı diş ve dişeti problemlerine karşı beyazlatıcı diş macunu. Dişlerim giderek hassaşlaştığı için kullanmaya başlamıştım ve çok memnun kaldım.
Avon Simply Delicate Kadınlar İçin Temizleme Mendili; Memnunum.
L’OCCITANE Cooling Hand Cream Gel with Organic Verbena Extract; Vanilya Club Aralık ayı kutusundan çıkmıştı bu krem.  Maalesef memnun kalmadım. Sürdüğüm zaman pütür pütür oluyor ve soyuluyordu ellerim. Kokusunu da sevmedim.
Colgate Sensitive Whitening; Sızlamaya Karşı ANINDA Etki ve Uzun Süreli Rahatlama Beyazlatıcı Etkili. Çok memnunum. Tavsiye edilir.
Olay Total Effects Nemlendirici Gündüz Kremi; Sevmedim. Yüzüme pek iyi gelmedi. SPF'sinin hatırına kullandım, bitirdim. Bir daha almam. Ki bunu da almamıştım hediyeydi :)
Bargello Doldurma Parfüm (Chanel Chance); Çakma parfümüm:). Anna Sui/Sui Dream diye bir koku var, Türkiye'de (hatta Dünya'da) artık bulunmuyor. Ama Bargello'da nedense bu kokunun doldurması var. Sadece bu kokuyu almak için girmişken 1 alana 1 bedava olunca diğerini Chanel Chance aldım, iyi ki de almışım. Herhalde 10 kişi sormuştur, parfümünüz çok güzel ismi ne diye. Demek ki yine alınacak :)
Roc PURIF-AC Purifying Yüz Yıkama Jeli; Yazısı burada

Çok şey bitirmişim gibi görünsede uzun bir süredir bitenler yazısı yazmıyordum.   Hem bitsinler istiyorum bitince de sevinsem mi üzülsem mi karar veremiyorum :)

7 yorum:

  1. Iyi bitirmissin kiz bunca seyi, aferim sana ; )

    YanıtlaSil
  2. Hayır ben neden bişey bitiremiyorum hala anlamıyorum :D Geçenlerde bi krem bitirdim de nası sevindim anlatamam :D

    YanıtlaSil
  3. Olay'i bende hiç sevemedim canım.ciltle bütünleştiğine inanmıyorum

    YanıtlaSil
  4. Bitenler insanda o etkiyi bırakıyor canım, üzüleyimmi sevineyimmi :) gerçi kolay kolayda bitmiyolar ama..

    YanıtlaSil
  5. bu arada canım o tavşanlı olanı bende giyerim yaaa... çok cici :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba sevda. blogunu bikaç gündür takip ediyorum keyifle :) özellikle bitenler postlarına bayıldım diyebilirim. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Viva'm, az ama yaaaa bence :)

    J.d. ben de çok seviniyorum :)

    pembe fiyonk, aynen canım yaa, sevemedim :(

    Aslı'm, sorma bitmiyorlar bitmiyorlar sonra aynı anda bitiyorlar :)

    tutku, çok teşekkürler ve hoşgeldin :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)