18 Aralık 2011 Pazar

Yemek Yaptım#1

Annem evde yok, O olmayınca ben yemek konusunda döktürürdüm ama bu sefer öyle olmadı. Yorgunluktan hiçbirşey yapasımda olmuyor, hatta bazen yemekte yemiyorum o derece. Keşke biriniz de komşum olsanız, haftada 1-2 gelip sizlerde yesem ya da 1 tas çorba gönderseniz bana. Ne güzel olurdu ya :)
Pesto Soslu Makarna yaptım. Aslında domatesli yapmak vardı aklımda fakat Annem gidince dolaptakileri çürümeden, bozulmadan kullanma telaşım oldu. Krema ve Barilla'nın pesto sosu olunca elimin altında, kafamdan uydurup yapıverdim. Makarnalarımda yarım yarım 2 çeşitti, haşladım gitti. Tadı nefisti ama, tavsiye ederim :)
Barilla Pesto Sos. Aslında hiç bu tarz ürünler almam, kendi sosumu kendim yaparım herzaman. Değişik şeyler denemeyi seven Ablam almış. Bitirme telaşı da bana düştü.
Tavuk suyuna arpa şehriye ile çorba yaptım. Bol domatesli. Kendim yaptım diye demiyorum ama çok güzel olmuştu. Hatta şu anda yine canım çekti akşama tekrar yapayım bari :)

11 yorum:

  1. canım makarna istedi kız:)
    kaç gündür görünmedin sevdacım?

    YanıtlaSil
  2. yine sen yemek yapmayı seviyorsun canım ben nefret ediyorum ev yemeği pek sevmem zeytinyağlılar dışında,fakat kış olduğu içinmidir nedir bugün canım patates yemeği ve havuç-turp salatası çekti:))yapıcam artık napalım:))

    YanıtlaSil
  3. canim kiyamam sana ahh burda olaydin ooooooo :) artik fenalik gelirdi yeter diye :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. makarna harika görünüyor ! =) ellerine sağlık..
    bu arada çekilişime bekliyorumm : http://aliceinshoppingland.blogspot.com/2011/12/gumuscu-1.html

    YanıtlaSil
  5. Haftada bir ikimi? her gün gel canım ya. Keşke yakın olsaydık..

    Yalnız başına yemek zordur tabi, ama gelicek anne artık..

    Makarna her şekilde yerim valla :)

    YanıtlaSil
  6. benim de canımı makarna çektirdin ;) ok güzel görünüyor, ellerine sağlık ;) ben barilla'nın soslarını çok seviyorum çünkü kendim yapmaya hep üşeniyorum=)

    YanıtlaSil
  7. canim haklisin, pesto cok güzel oluyor, bende bazen barilla markasindan aliyorum, esim cok seviyor ; )

    YanıtlaSil
  8. Canım benim keşke komşu olsak.
    Bizde de yersin ama sen böyle güzel yemek yaparsan daha çok biz sana geliriz:))
    Pesto soslu makarna ve tavuk suyunda domatesli çorba bayılırımmm...
    Ellerine sağlık canım.
    (İzlemeye alayım dedim ama görülmüyor)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık.
    pesto sosu almayı düşünüyordum ama kararsızdım sanırım deneyeceğim.
    bu arada bu çorbaya bayılırım.

    YanıtlaSil
  10. bende degişik seyler denemei severim simdi ben o sosu denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  11. undenied, gel sana da yapayım canım :)

    özge'm ya, gerçekten mi ev yemeği sevmiyorsun ben bayılıyorum bayılıyorum :)

    guzelgul, offf keşke olsaydım orda :)

    alice, teşekkürler canım :)

    Aslı'm, gerçekten yakın olsaydık gelirdim valla :) Ne güzel yemekler yerdim kimbilir. Makarnayı ben de hertürlü yerim :)

    irem, teşekkürler canım :)

    viva, kendim de yapıyorum bazen ama ablam almış işte :)

    sevalce lezzetler, ayy valla ben misafirliğede giderim gelene de bayılırım :) teşekkürler bu arada :)

    milky, haftada 1-2 yapılsa içerim ben bu çorbayı canım, çok severim :)

    essu, ben de severim denemeyi :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)