10 Aralık 2011 Cumartesi

Yemek Yaptım

Bildiğiniz gibi Annem Marmaris'te, oğlu, gelini, torunları ile hayatını yaşıyor. Biz de burada açlıktan sefilleri oynuyoruz :( Bu arada beklenen ufaklık, beklenen tarihlerden önce doğdu. Daha önce de dediğim gibi, bir kız ve 3.900 kg bir topaç :) Kendisini daha göremedim, onu göreceğim öpeceğim zamanları sabırsızlıkla bekliyorum, içimden bir histe çok az kaldı diyor :)
Ben de her gün 1 çorba da olsa yapmaya çalışıyorum, ama gerçekten artık bu yemek işi beni yoruyor ya :)
Son zamanlarda neler yapmışım;
Kereviz Salatası yaptım;
Az mayonezli bol yoğurtlu (Evde hepimiz mayonezi ''apazcıcık'' seviyoruz) Cevizler özellikle cevizini seçip yiyen kardeşim için. Bu arada bizim ceviz sevgimiz bir acayip, neredeyse çaya çorbaya bile katacağız :)
Kabak yemeği yaptım;
Bayılıyorum bu yemeğe, biraz yemedim mi özlüyorum. Hem yapması kolay, hem malzemeleri evde bulunur cinsetten Ve pek lezzetli. Normalde dereotuda koyardım ama almayı unutmuşum yanına bir de yoğurt, üfff olsa da yesem (2 kabağım daha vardı, hemen yeniden yaptım:D)
Ben de fincan kek yaptım;
Biliyorsunuz bu keki ilk Rengarenk Daphne'cim yaptı; sonra da Aswang, Justuntitled ve Junkhead yaptı... Eee, ben de yapmasam olmazdı tabi :)
Kendim yaptım diye demiyorum ama çok güzel oldu beee :) Islak kek gibi, browni gibi. Hatta kardeşim görünce keşke içine fındık ya da ceviz de koysaydın dedi :) Bir dahakine deneyeceğim :)
Kardeşim dışarıdaydı, ona sürpriz yaptım kekleri. O da gelirken tesadüfen kahve almış. Çok iyi gitti yahu :)

29 yorum:

  1. bunların hepsi yemede yanında yat cinsinden olmuş tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Oooohh canım ellerine sağlık :) Senin kekler de gayet başarılı olmuş ! Afiyetler olsuuun ama canım tatlı çekti ühühüüü :/

    YanıtlaSil
  3. maşallah sizin yavru topaç gibidir:))gözünüz aydın allah uzun ömürler versin...cevize bende çok severim hatta bayılırım..senin fincan kekte çok güzel görünüyor eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. sevdacım bu yaptığın yiyeceklerinin hepsi çook sevdiğim yiyecekler. şaşırdım doğrusu boş yok :) senin blogunu okudukça gitgide daha çok ortak yönümüz olduğunu fark edip bi şaşkınlıktan diğer bi şaşkınlığa sürükleniyorum :) hayretlerim şaştı yani :) bi gün akraba filan çıkıcaz ya bakalım hayırlısı :)

    bu arada ufaklık sağlıklı mutlu bi bebek olarak büyüsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Aswang bunu bana yapmıştı içine beyaz çikolata ve muz katmıştı :D süper olmuştu :D

    YanıtlaSil
  6. valla canim marifetliymissin :) ellerine saglik ama bende yemek yapmayi pek sevmem annem olmadigi zamanlarda ben yapardim fenada olmazdi ama nedense annelerimizin yemekleri bir baska canim yaaaaaaaaa

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. Annen gitmiş ama biliyomuş tabi senin yemek konusunda ne kadar iyi oldugunu, güvenmiş :)

    Valla canım hepsi ayrı nefis görünüyor. Ama keraviz salatası ve o kekler ah dedim :) çok severim, ellerine saglık..

    Allah analı babalı büyütsün, gözünüz aydın canım benim :)

    YanıtlaSil
  8. cnm yeğenin dogdu mu dogru mu okudum maşh cnm gözünüz aydın saglıklı mutlu bir ömür geçirsin cnm tebrik ederim:)
    kekler nefissssssssssssssssssssssssssssssssss ellerine saglık

    YanıtlaSil
  9. Cnm demişsiin ya sefilleri oynuyoruz diye,sen bu yemekleri yaptıkça aç kalmazsınız :)) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Daha Noolsunnn :)) Sulu yemek bile yapmışsın. İlk yemek yapmaya başlayan yumurtayla başlar. Tebrik ederim :) Benim ilk yaptığım yemeklerden biri kolay mantıydı. Şahaneydi ama tadı. Zorundan bile güzel :) Mantı makarna alıyorsun. İçine tuz ve karabiberle yoğurduğun kıymadan dolduruyorsun. Kaynamış tuzlu suyun içinde yumuşayana kadar pişiriyorsun. Sarımsaklı yoğurt ve yağda yanmış kırmızı biberle servis ediyorsun. Bu kadar :) Öpüyorum seni çok. Allah kavuştursun :)

    YanıtlaSil
  11. Kabak yemeğini görünce annem aklıma düştü, neyse ki yarın sabah 650 km aşıp gelecek :)

    YanıtlaSil
  12. özge'm, sorma hem yaptım hem sabırsızlıkla olsa da yesem diye bekledim :)

    junkhead, evet canım güzel oldu kekler :)

    rengarenk daphne, evet canım bir topaç kızımız var :)amin canım teşekkürler. ceviz sevilmez mi yaa :)

    YanıtlaSil
  13. Hülya'cım, yaaa ne güzel ortak noktamız çok demek. Yolun İstanbula düşerse sana da pişiririm canım yemek :) Bizim ufaklık için de teşekkür ederiz ablası :)

    Karbeyaz'cım, hım öyle de deneyeyim ben de o zaman :)

    YanıtlaSil
  14. guzelgul, benim canım yemek yapmak istediğimde annemle kapışırım valla, ya da şöyle diyeyim makarna bir kaç çorba menemen falan gibi çok iyi yaptığım spesyallerim var, annem onları yapmaz bana yaptırır :)

    YanıtlaSil
  15. miss gibi oolmuşş ellerine sağlık kuzumm kek harika duruyor:)

    YanıtlaSil
  16. Aslı'm, gel canım sana da yapayım :) Söz, ne seviyorsan ondan yaparım :)
    Amin Aslıcım, teşekkürler

    Mavi'm, evet doğdu bizim ufaklık, aminn canım teşekkürler. Aceleci bir kız, vaktinden önce annesine hiç zorluk çıkarmadan doğuverdi, ablasının aksine :)
    Kekler gerçekten güzeldi, tavsye ederim. Gerçi sen de ne şahane tarifer vardır ama :)

    Kozmetik perisi, canım ben aç kalmamda, yemek yapmak zor oluyor gerçekten, yoruluyorum :) Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  17. Ahu, offf olsa da yesek şimdi mantı makarna :) Canım çekti :) Ya ben az çok anlarımda yemekten vakit sıkıntım var, o yüzden eziyet gibi oluyor yoruluyorum :(

    Bolat, epey de uzaktan geliyormuş, hadi gözün aydın o zaman, ne güzel yemecikler yapar şimdi :)

    YanıtlaSil
  18. abi nasıl yapıyorsunuz bu fincan kahveyi yahu o fincanlar çatlamıyor mu :)) karnımı acıktırdı bu postun da ha :D

    YanıtlaSil
  19. ss'cim, tavsiye ederim canım, şahane oluyor ve teşekkürler :)

    Hamide, ben de tereddüt ettim ama hiçbirşey olmuyor :) Yakın olsaydık yapar çağırırdım seni şimdi :)

    YanıtlaSil
  20. kekler çok leziz görünüyor doğrusu,eline sağlık,annelerin kıymeti işte böyle evden uzak kaldıklarında çok iyi anlaşılıyor :)

    YanıtlaSil
  21. rebel'cim, teşekkürler canım :) üff evet anladım annemin kıymetini, gelsin hemen :)

    YanıtlaSil
  22. sağol canım yolum düşerse gelirim tabi :) senin de yolun izmir'e düşerse beklerim :)

    YanıtlaSil
  23. bu gece karsima cikan 5. yemek post'u bu sanirim ve galiba aglayarak mutfaga kosacagim. :) saka bir yana hepsi harika gozukuyor. :) http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Bende hani annen gittiğinden beri hiç yemek postu yok diyecektim ki bu post sussturdu beni :) Ellerine sağlık hamarat divam :)

    YanıtlaSil
  25. oo ellerine saglık o kekleri ben yerim yerim ♥ cok severiimmmmm

    YanıtlaSil
  26. Hülya'cım, inşallah canım :)

    Gizem'cim, ben de öyle oluyorum gece yemek postlarına bakarken:) Teşekkürler canım :)

    pembişim, saol canımmmmm :)

    YanıtlaSil
  27. essu, canım gel sana da yaparım :)

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Sevda'cığım, biliyorsun ki sen böyle güzel şeyler yapınca ben sana sipariş veriyorum geldiğimde bana da yapman için :) Listeye bu üçlüyü de eklersen bahtiyar olacağım :) Biliyorum liste kabardı, ama bunun sorumlusu sensin. Bu yemek tatlı bölümüne aç karnına bakmamalıyım çok acı çekiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen yeter ki gel ben sana neler yaparım :) Açken yemek postlarından uzak durunuz :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)