3 Aralık 2011 Cumartesi

Bitenler #9

Neredeyse 1 aydır bitenler yazısı yazmamışım. Alım var tüketim yok nasıl iş anlamadım :)
Clean&Clear Makyaj Temizleme Mendili; yazısı burada
Watsons Burun Bandı; yazısı burada
Lure Doğal Krem; Ablam BİMde görüp almış, 1 kere kullanıp bırakmış. Banyo dolabında bekleyenleri bitirme projemden bu krem. Elime, ayağıma falan sürdüm de bitti çok şükür. Hiç beğenmedim. Sertifikalı Doğal Krem'miş.
Gabrini Yıldızlı Cila; yazısı burada. Genelde birşeyleri çok beğenmesemde, bitirmeden rahat etmiyorum. Ama bu cilayı bitiremedim, çöpe gitti :(
Gliss Şampuan; Şurada bahsettiğim saç bakım yağı sayesinde eskiden beğenmediğim şampuanlar bile saçıma iyi geliyor. Yani saç bakım yağının sayesinde memnundum.
Avon Body Çilekli Krem; Banyo Dolabındaki bitirme projelerimden. Bunu da kardeşim alıp yarım bırakmış. Üstelikte 2. bir yarım daha var :( Çileğide çok severim ama bu kremi sevmedim, çürük çilek gibi kokuyordu :( nemlendirmesi de iyi değil :(
Bepanthen Krem; Sevmeyen, kullanmayan var mı. Yazısı burada 
Nivea deo; Gratis'ten promosyon olarak verdiler. Kokusuna bayıldım :)
Watsons kare pamuk; Bitirmek çok uzun sürdü ve sevmedim nedense :(
Flormar Supershine09 oje; Bir ojeyi daha bitirmenin haklı gururunu yaşıyorummmm :)

5 yorum:

  1. o pullu yıldızlı ojelerden bende almıştım,gerçekten çok kötüler

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım hani başta demişsin ya alım var tüketim yok diye,hakkaten dedim birsürü şey alıyorumda ne kadarını kullanıyorum genelde dolap bekliyorlar:) Bephantene krem ben çok kullanıyorum.Genelde bir yerim yanarsa hemen sürerim kırmızılığını faln alır.Hatta bazen gece yüzümü yıkayıp komple bephantene bulayıp öyle yatıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten haklı bir gurur oje bitirmek :) tebrik ederim canım ;)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Blog, hehhe sağol, çok fedakarlık yapıyorum ben bunun için bir sürü oje alıp aynı 3-5 rengi sürüyorum ki sürekli ojelerim bitsin diye :) Delimiyim ne :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)