11 Aralık 2011 Pazar

Birazcık Alışveriş #31

Yılbaşında tümm ailem birlikte olacağımızdan ve bir sürü hediye almam gerektiğinden, artık paracıklarımda suyunu çektiğinden mağazalara sadece dışarıdan bakıyorum ve neye ihtiyacım varsa onu alıyorum maalesef :( Sanırım 1-2 ay daha da böyle gidecek :( Çok üzülüyorum kendime arkadaş ya :(
Bunu ilk Viva'da görmüştüm. Özellikle temizleme pedini çok beğenmişti. Sonra da İtsBea'de görmüştüm, o da memnun kalmıştı. Temizleme jelim bitince bir şans vermek istedim ben de. Gratiste 16TL den 11TLye düşmüştü bir de.
Bir öğlen arası kaçamağında Penti'den bu çorabı aldım, vizon çizmelerimle giymek için. 
Üfffff, o kadar istediğim şey var ki aslında, ama alamıyorum. Ben kendimi eve falan kapatayım bari, gördükçe alasım, alamayınca deliresim geliyor arkadaş :)

11 yorum:

  1. Alışveriş çılgınlığı böyle bir şey :)Ya ben evden hiç çıkmayayım annemlere falan aldırıyorum :)Fena u hal ama benim de hediyeleri aldıktan sonra suyunu çekme aşamasına gelir :))Sebze ve meyve karışımı suları çok merak ettim denicem bebeğim :)

    YanıtlaSil
  2. Canim senin temizleme jel´in dahada degisikmis, bak bu almanyada satilmiyor, burda tek pembe, turuncu ve mavi olani var ; ) Ayrica Cleanpad´i hala kullaniyorum, cok seviyorum ; )

    YanıtlaSil
  3. benim de sen aldıkça özenip alasım geliyor yaa :D

    YanıtlaSil
  4. Canım büyük aile olmak o kadar güzel ki,bizde hep beraber kutlarız yılbaşlarını ailemle.Kardeşim bu sene finallerinden dolayı gelemeyecek o kadar çok üzülüyorum ki.Senin ailene alacağın hediyeler kadar özel bir sevinç veremeyecek nasılsa yapacağın alışveriş.Varsın olsun 1ay beklesin ;)

    aldıklarını güle güle kullan canım :) ben hazır meyve suyu içmiyorum pek.Vakit Antalya'da portakal vakti ;)

    YanıtlaSil
  5. sevdacım güzel günlerde kullan tatlım,içeceğin nedir bende fotosu çıkmadı onun ve çok merak ettim:) bu arada mail attım sana...

    YanıtlaSil
  6. cnm ben içmedim o sebze-meyve sularından ama cola gibi asitli şeyler içipte selülit yapacağımıza doğal şeyler içmek en iyisi

    YanıtlaSil
  7. Bende o meyve sularından hiç içmedim. Ama denemek lazım. Sıvı şeyleri acaip tüketiyorum canım. Yemek olmadan yaşayabilirim gibi geliyorda, sıvı ve tatlı olmazsa ne yaparım bilmem :)

    YanıtlaSil
  8. hahhah :) gördükce alasım alamayınca deliresim geliyor :P cok tatlısın ♥ ben öyle meyve suyu oldugunu ilk defa gördüm :D denemek istiyorum:) merak ettim

    YanıtlaSil
  9. temizleme jelinden bende almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Süslü ve Pembe Dünyam, canım öyle, ben de dışarı çıkmasam bu seferde internette turluyorum ki bu ara yılbaşı hediyeleri için mağaza mağaza gezmek durumundayım ama şimdiye kadar hasarsız atlattım :)
    Meyve sularını çok seveceğine garanti veremem, benden başka seven alan görmedim henüz çünkü :)

    Viva, Cleanpedi ben de sevdim, makyajdan sonra yüzümü tertemiz yapıyor :)

    YanıtlaSil
  11. Hamide, sakın sakın, dediğimi yap yaptığımı yapma sakın :)

    Sevgili Sevgili Blog :) Ama benim yeni ciclere çok ihtiyacım vardı :( Tabi yapacak bir şey de yokta :) Hediyelerimin 3te1ini aldım haftasonu da :)
    Bayılırım taze sıkılmış portakal suyuna :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)