22 Kasım 2011 Salı

YSL Kaş Kalemi / #2

Bu kalemi bana kim verdi bilin? Evet bildiniz , Ablam :)
Ben şubat ayına kadar far bazı dışında kaş kalemi de kullanmazdım. Çılgınlar gibi makyaj videoları izlerken benim neden kaş kalemim yoğğğk diye söylendiğim bir gün Ablam kendi kalemini bana verdi. kendi kalemi dediğime de bakmayın aldığından beri 3 kere sürmemiştir :)
Aslında kaşlarım koyu, siyah gibi, koyu kahve. Ama siyah kalemle ben bambaşka bişey oluyorum, sert hatlı bön bakışlı :) Bu kalemin ise renginden, yapısından, kolay sürümünden, arkasındaki fırça ile kolay dağılmasından, kalıcılığından oldukça memnunum.
Sloganı verir, Annemle Carrefour Vega, Meydan AVM ve İkea turuna giderim :)
''Ablam Sağolsun''

11 yorum:

  1. aaaa kıskandım ama:/avm var geziyosun tabi gezmedik yer bırakmıcaksınız galiba:))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlim, ben mac´in omega farini kullaniyorum, cok dogal duruyor : )

    YanıtlaSil
  3. rengarenk daphne'cim, annem cuma marmarise geliyor, bebek alışverişi v.s. yoksa hiç sevmem gezmeyi (burnum uzadı) :)

    viva, teşekkürler canım, aslında bundan sonra ben de farlara geçeceğim galiba :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım, işine yarayacaksa ne mutlu :D

    YanıtlaSil
  5. Hamide, teşekkürler canım, yarıyor yarıyor çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. Benim gibi kaşlı gözlü OLMAYAN biri için ideal olabilir. Kaş kalemi kullanmak bana iyi bir hatırlatma oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Ahu, ne demek, rica ederim. Bi de ben hatırlayabilsem, ben de unutuyorum genelde :)

    YanıtlaSil
  8. Bende kendi kel kaşlarıma uygun bişey bulsam alcam :D Saç desen dolusuyla ama kaşa gelince yok :D

    Ohh benim içinde gezin annişinle ;)

    YanıtlaSil
  9. j.d., canım aaa innamıyorum ne güzel kıvır kıvır saçların var, kaşsız olduğuna inanamadım şimdi. Ben de ikisinden de var :) Hatta ben o kadar çok ki zamanla yolup yolup azaltmışım, şimdide kalınlaştırmaya çalışıyorum binbir türlü şeyle :)
    Annamle bugün gezdik ama yarın bir turda senin için atarız :)

    YanıtlaSil
  10. canım süper oldu bu kaş kalemi fikri verdiğin çantamda taşımak için bi tane alacaktım. Yves rocherinkinden memnun değilim. ELFinki de pratik değil

    YanıtlaSil
  11. Sar, Buda fazla uzun bak çantada taşımak için pratik mi bilemedim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)