24 Kasım 2011 Perşembe

Watsons Siyah Nokta Bantları

Burnumun üstünde ince ince siyah noktalar var, ama nedense beni çokta rahatsız etmemiş olacak ki bu seneye kadar burun bandı kullanmaya gerek görmemişim. Bloglarda göre göre (blogların gücü işte) watsons alışverişimde ben de atmıştım sepete hemen 1 tane. Bu fotoğrafı çektiğimde yarısı bitmişti, şu an hepsini bitirdim. İlk bandım olunca aklıma takılan bazı sorular var;
*Genelde haftada 1 kullandım, bazen aklım şaştı 2 kereye bile çıkmıştır haftada. Siz burun bandı kullanıyor musunuz? Ne kadar sıklıkla, periyodunuz nedir?
*Ben ya banyodan çıktıktan sonra, ya da peelingimi falan yaptıktan sonra kullandım. Siz nasıl kullanıyorsunuz?
*Siyah noktalarımda bir azalma falan gibi birşey olmadı. Hatta sanki daha belirginleşti. Bir de sanki ince ince 2-3 tanede olsa tüylendi gibi burnum. Siz memnun musunuz? Azalma, küçülme gibi etkiler yaşıyor musunuz gerçekten?
*Bir de hangi markayı kullanıyorsunuz? Yeniden alacağım büyük ihtimal de, Watsons'a devam mı edeyim başka marka mı deneyeyim bilemedim.

13 yorum:

  1. ben de aynı markayı kullandım ama pek memnun kalmadım :(

    YanıtlaSil
  2. Selda, sen de mi? :( bende hiçbirşey anlamadım valla :(

    YanıtlaSil
  3. ben Watsons'un yeşil çaylı burun bandını kullanıyorum,memnunum.Daha önce Nivea'nın burun bandını denemiştim.Onun çok farklı bir etkisini göremedim.Yeşil çaylı bandı kullanmadan önce iyi ıslatırsan burnunu iyi etki veriyor :) benim sorunlu bir burun bölgem yok o yüzden bazen 2 haftada 1 bazen 3 haftada bir kullanıyorum.Burun bantları yapışkanlı olduğu için burun üstündeki minik tüyleri de koparıyor,haliyle tüyler belirgin hale geliyor :/ ama bende rahatsız edecek biçimde bir belirginlik olmadı.

    YanıtlaSil
  4. canım ben hiiç kullanmadım seni örnek alıcam ♥ mucuks

    YanıtlaSil
  5. canım aynı banttan ben de kullanıyorum. bir sorun yaşamadım hiç ve oldukça da memnunum.
    bence nasıl kullanıldıgı cok onemli :) haftada sadece 1 kez kullanıyorum ve gözeneklerin en açık oldugu banyodan sonraki bir zamana denk getiriyorum. bir de ardından burnumu tonıklıyorum :)çok fazla siyah noktam da yok aslında ama temızlemesını sevıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ben nivea'nın kullanmıştım sevda. Çok iyiydi, şu an öyle bir problemim kalmadı canım. Ama burun bandındanmı, yoksa kullandıgım diger ürünlerdenmi bilemiyorum artık :)

    YanıtlaSil
  7. ben de uzun zamandır aynısını kullanıyorum ve gayet memnunum .)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Blog, yeşil çaylı olanı deneyeyim ben de o zaman :)

    YanıtlaSil
  9. Essu, aman bir problem yoksa başlama :)

    Gamze, benimde öyle acayip çok yok sanırım ama benimde temizlemek hoşuma gitti :)

    Aslı'm, ay ne güzel, benim de tamamen geçse gitseler :)

    Çilekli Fondü, tamamdır yine watsons alıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. sadece bir kere kullandım ilk başta güzel oldu siyah noktaları çok iyi temizledi ama ertesi gün burnum yağ içinde parladı,daha sonra yağlanma olmadı ama siyah noktam olmayan yerlerde de siyah nokta oluştu ve tüy de çıktı.Artık sadece peeling yapıyorum kökten temizlenmiyor belki ama rengi açılıyor yenisi de çıkmıyor en azından.

    YanıtlaSil
  11. kepslok, ay yok ben de okadar olmadı da çok şükür sen iyi yapmışın bırakmakla :)

    YanıtlaSil
  12. ben watsons'ınkini aldım, 1 kere kullandım. o zamandan beri dolap bekliyor.

    nivea'nınkini kullan eğer ihtiyacın varsa. watsons oyuncak gibi geliyor, çok kötü. ayrıca youtube'da Michelle Phan ev yapımı bir siyah nokta bandı yapmıştı, yumurta akından galiba. ararsan bulabilirsin :) ayrıca cildini düzenli olarak temizlersen ve cildinde yara sivilce akne filan yoksa peeling yaparsan ara ara siyah nokta sorunun zaten olmaz diye düşünüyorum. benim öyle en azından. aldığım paketlerin de sadece burunlarını kullandım, diğerini de hep burnum için modifiye ettim :))

    YanıtlaSil
  13. guzellik olsun, çook acayip uçuk siyah noktam yok, hiç yokta değil azıcık var yani. Peeling sivilcelerime rağmen yapıyorum, özellikle burnuma, hem de yıllardır. Bir etkisni de görmedim ama alışkanlık olmuş kullanıyorum işte :) en de sadece burun bandı kullanabilirim başka yerde siyah noktam yok çok şükür, inşallah ta olmaz :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)