6 Kasım 2011 Pazar

Sürpriz Hediyem

Önce bir mail aldım canım Aslı'mdan, sana bir paket gönderdim, birkaç gün içinde gelir, evde biri olsun diye. Ertesi gün de paketim bana ulaştı. Üşenmemiş kutuyu bir de kaplamış, hey Allah'ım :) Bayılıyorum bu kıza, elleri dert görmesin inşallah.
Ben bu kadar büyük bir pakette beklemiyordum, paketi gördüğüm halde içinden bu kadar şey çıkacağını da beklemiyordum. Ay Allah'ım, içinde ne var bilmeden sevinçten zıp zıp zıplayacağım neredeyse. Hediye almak ne kadar güzel bir duygu yaa :)
Aslı'm bilir benim oje sevdiğimi tabi, sağolsun. Ojeler, kendi yaptığı lavanta torbası, bir kupa ve eyfel anahtarlıkta var paketimde.
Kitapkolik Aslı'mdan bir kitapsevere en güzel hediye. Ve kendi yaptığı çerçeve. Kitabıma hemen başladım tabi, çerçeve de baş ucumda, feng-shui köşemde dostluğun sembolü olarak duruyor :)
Daha bitmedi gördüğünüz gibi. Bir fular ve Aslı'cımın ablasının elleriyle ördüğü patik; bu arada patik annem içinmiş :) Fularıda paketimin elime ulaştığı gün dışarı çıktığımda hemen taktım ve çok sevdim.
O kadar mutlu oldum ki anlatamam. Aslı'cım bir de burdan teşekkür ediyorum sana. Bayılıyorum hediyelerine, çok severek kullanıyorum canım herbirini.
İyi ki bir gün sadece blog okumaktan vazgeçip bu blogu açmışım, iyi ki sizleri tanımışım. Yüzlerini görmediğim ama dünyamın bir parçası olan ne çok kişi var, blog sayesinde. Şu lafı çok seviyorum ve bizlerede uyuyor; ''hepimiz birer meleğiz ama tek kanadımız var ve uçabilmemiz için birbirimize sarılmamız gerekiyor'' :)

Siz de bu ince ruhlu, güzel insanın blogunu incelemek isterseniz 

15 yorum:

  1. Canımm güle güle kullan, ne kadar güzel cicler gelmiş, gerçekten blog üzerinden böyle arkadaşlıklar kurabilmek çok güzel <3 öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. ayy nekadar güzel bir jest, ellerine saglik, kefesine bereket, sende güle güle kullan tatlim : )

    YanıtlaSil
  3. makeupwithstyle, teşekkürler canım :) iyi ki bloglarımız var ya :)

    viva, gerçekten çok güzel bir jest oldu, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. hediye almak gerçekten çok güzel bişi =) güle güle kullan cicilerini ! =)

    YanıtlaSil
  5. alice, çok güzel çook :) teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  6. Öyle duygulandımki okurken, aglıcam valla :(

    Canım seni mutlu ettiyse ben daha çok sevinirim, güle güle kullan..

    İyi, mutlu bir bayram diliyorum sevdiklerinle. Anneninde ellerinden öpüyorumm :)

    Hepimizin tek kanadı varya, işte mutlaka uçmamız için gereken diger kanadı buluyoruz ve iyiki bu güzel yürekli melegi buldum diyorum..

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş ya gerçekten tanımadığın sanal dünyada kurulan arkadaşlıklar başka oluyor ama böylesi güzel dostlar kazanmakta ayrı güzel olmalı iyi günlerde kullan hediyelerini:)

    YanıtlaSil
  8. Aslı'cım, ben de bu güzel hediyelerini görünce ağlayacaktım nerdeyse , hem süpper hediyelerim var diye, hem birinin beni düşünmüş olmasından :) Sevinmez olur muyum, bir eifel kulesi göndersen ona da sevinirdim de anacım bir kutu hediye, havalara uçtum :) İyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım Aslı'cım. İyi bayramlar canım, aileninde bayramını kutluyorum.

    Rengarenk Daphne, ya gerçekten çok şanslıyız, bir birimizin kıymetini bilelim valla. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  9. Hediye almak gerçekten harika bir duygu. Blogumdaki çekilişe katılırsan çok sevinirim benim de bir hediyem var :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan sevdacım.gerçekten süper bir jest olmuş.ne harika böyle güzel insanlar var etrafında <3 maşallah..
    iyi bayramlar diliyorum tatlım .)

    YanıtlaSil
  11. Bir Alışverişkoliğin İtirafları; bakıyorum hemen, teşekkürler :)

    Pembe Fiyonk; teşekkürler canım. Gerçekten süper bir jest, evet canım iyi ki Aslı var, iyi ki sen de varsın, iyi ki hepiniz varsınız çevremde.
    İyi bayramlar

    YanıtlaSil
  12. ayyy hediye almak ne kadar güzel bişe değil miii :D

    YanıtlaSil
  13. Hamide, gerçekten çok güzel canım, Allah herkese nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  14. süpriz hediye almak çok güzel olmalı:)

    YanıtlaSil
  15. undenied, hem de nasıl canım :) darısı başına :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)