13 Kasım 2011 Pazar

Şanslı Kişi #2

Bir hediye zamanımızın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Zaten amacım fazlaca bekletmeden hediyeleri sahibine kavuşturmak.
Evveeeett, şanslı kişi ne demiş bakalım;

sedauzunn dedi ki...çekmece düzenleyicisi yurtta kalan bi insan olarak çok işime yaricak.umarım şanslıyımdıır :) 


Seda, tebrik ederim. Mail adresin ya da blogun olmadığı için ben sana ulaşamıyorum, bana adres bilgilerini mail atmanı bekliyorum.


*************************************************


Sevgili Pemb€sinti, yani Pembişim bana Noel Anne'mi oldun dedi. Bu fikir hoşuma gitti. Noel Anneniz size daha çok hediyeler verecek. 3-5 güne kalmaz yeni bir çekilişimiz daha olacak. Aman bu frekanstan ayrılmayın.

Ho ho ho ho :)


(Bu arada yukarıdaki görseli bulana kadar göbeğim çatladı, ay Noel Anne yazınca çıkan görsellerdekiler pek bi şukela Noel Annelerdi, ama nedense pek giyinik değillerdi :D) 


Ho ho ho ho 


****************************


Şarkı dinlemeden olmaz;


Ben nice depremler gördüm 
Kolay kolay yıkılmam 
Her defasında kaybetsem 
Yine de hiç üzülmem 
Aslında bu kadar da kırılgan değildim 
Kendi yarattığım düşmanlara yenildim 
Bir kayboldum sonra tekrar belirdim 
Masallardaki gibi 
Bir varmışım, bir yokmuşum 
Sen bana imkanlar sundun 
Ben bunu kabul edemem 
Şimdiye kadar yalnızdım 
Öyle pat diye değiştiremem 

11 yorum:

  1. Sevda'cım yeni bir makyaj blogu açtım, yarından itibaren güzel güzel yazılar olacak içinde inşallah. Seni de yeni bloguma bekliyorum. http://tannetanne.blogspot.com/

    Öptüm.
    * Bu seferki de bize çıkmadı beee, önümüzdeki çekilişlere bakcez artıkın. :) Kazananlar güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  2. Mutlu günlerde kullanman dilegiyleeerrr

    YanıtlaSil
  3. noel anne sevda:) güle güle kullansın kazanan arkadaş :)

    YanıtlaSil
  4. Tannesi, canım hayırlı olsun. Geliyorum hemen :)

    Kokos Kelebek, evet mutlu günlerde kullansın :)

    SS, noel anne oldum canım :) ho ho ho

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun kazanan arkadaşımıza. sen de yap çekilişini de hazır şansım açılmışken katılayım :D

    YanıtlaSil
  6. Hamide, senin kazandığın hediye de süperdi yani :)

    YanıtlaSil
  7. ya vizelere çalışırken o kadar iyi geldiki bu hediye moralim düzeldi valla:)
    sevda çok teşekkür ediyorum
    hamide sana teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. seda, rica ederim canım. sınavlarında da başarılar :)

    YanıtlaSil
  9. oooyyy göbeği çatlayan noel annem benim :))
    Arkadaşımız iyi günlerde kullansın balım..
    Hayırlı haftalar olsun..

    YanıtlaSil
  10. Pembişim, iyi haftalar canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)