16 Kasım 2011 Çarşamba

PASTEL Renkli Mascara / Waterproof Color Mascara - Mavi

Pastel Renkli Rimel'imi aldığımda (yazısı burada) sürdüğüm zaman fotoğraflamamı isteyenler olmuştu. Aslında makyaj fotolarından kaçıyorum nedense bir türlü çekemiyorum, olmuyor :(
Yine de sizin için çektim ve ekledim. Yalnız kızlar ben bu rimele bayıldım, aşık oldum. Ne kadar güzel bişeymiş ya, çıkarması çok zor ama :(
Lacivert bir kalem (Flormar Glittering Star #506) ve mavi mascaramı sürdüm.
Bu 2 resim çok net olmasa da mascara oldukça belli olduğu için ekledim.

Benim kirpiklerim çok koyu, mavide sorun yaşamadım ama yeşili çok açık değilse onu da denemek istiyorum.

24 yorum:

  1. Amanınnn Sevdaaaa harika durmuş sende bu mavi yaaa,hep bunu kullan :P Ama çıkarması tam bir işkence :/

    YanıtlaSil
  2. Junkhead, canım ben de çok beğendim. Dediğin gibi çıkarması işkence :(

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış canımcım ama evet zor çıkıyor :( aman her rengi hoş bence bırak zor çıksın:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel,çok çılgın.Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Ooo şahane bir renkmiş! :) kesinlikle alınacaklar listeme ekledim! Bende de petrol mavisi var, blogda yazmıştım hatta :) Ben onu neutrogena makyaj temizleyicisi ile rahat çıkarıyorum...ama her makyaj temizleyici çıkarmıyor bunları maalesef :(

    YanıtlaSil
  6. Özge, teşekkürler canım, bu güzellik için biraz uğraşırım ne yapayım :)

    Sevgili Blog, ben de bayıldım, teşekkürler :)

    makeupwithstyle, aa bilmemi senin petrol mavisini, o güzel gözlerine çok yakışmıştı :) teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  7. Çok ilginç. Yalnız zor çıkan rımeller kirpik döküyor :( Dikkat!

    YanıtlaSil
  8. cok carpici cok gözalici olmus...

    YanıtlaSil
  9. Ahu, evet olabilir, iyice temizlemek gerekiyor sanırım :(

    Askınay, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  10. sevdacım allahım ne kadar temiz kalpliyim:D daha dün düşündüm biliyoomusun keşke sevda tanıtıgı ürünleri sürüp eklese diye :D gözlerin ne kadar güzel cnm rimel ondan öyle güzel durmuş kızken benimde vardı lacivert rimelim bu çok çılgınca :D ayy ama çok hoş:D kahverengi rimelide çok severdim

    YanıtlaSil
  11. maviii, ay temiz kalplim benim :) teşekkür ederim canım, ay ay ay gençken çılgındın demek heheh çok mu yaşlandın sen bakiim :) benim gençken hiççç renkli rimelim olmadı, tutucu kuralcı bişeydim ben gençken yaşlanınca açıldım :) sen açık renksin sana kahverengi yakışır mavim

    YanıtlaSil
  12. canım bende mavi rimel kullanırdım :) cok severdim kirpiklerimin renkli görünmesini :)
    ilk resimde cok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  13. ben de cok begendım cok yakısmıs :)

    bende blog dunyasına yenı katıldım.

    Bloguma beklerım, katılırsanız coook sevınırım :)
    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. essu, kullanırdım derken :) ya bi ben kullanmamışım eskiden diyorum ya yeni açıldım :)

    moda kulisi, teşekkürler canım, geliyorum hemen sana :)

    YanıtlaSil
  15. Canım bende seffaf rimel arıyorum ama yok yok yok :D

    YanıtlaSil
  16. Pembişim, hiç ihtiyaç duymadığım için farketmemişim şurda var burda var diyemiyorum, görürsem alırım ben sana :)

    YanıtlaSil
  17. Gece mavisi dimi? süper görünüyor canım..Bencede çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  18. Aslı'm, gece mavisi. Teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  19. Tamam canım cidden arayıp bulamadığım bir ürün, görürsen al sen bana emi..

    YanıtlaSil
  20. Pembişim, bakacağım canım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  21. mavii mavi masmavii kırpıklerın masmavii güzell olmuşşş:DDDD

    YanıtlaSil
  22. Ben gözlerine daha çok takıldım :))) ne güzel gözler onlar öle...Maşallah diyoumm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya'm, çok teşekkür ederim arkadaşım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)