11 Kasım 2011 Cuma

Nivea Invisible for Black & White Clear Roll On - Deo

Bu serinin reklamını görüyordum sürekli ama almaya karar vermem biraz uzun sürdü.
Aşırı terleme problemim yok, kullandığım roll-on tabi ki terleme karşıtı olsun, fakat benim kullanıp memnun kaldığım bir sürü ürün için terlemeyi hiç önlemiyor diyenler var, oradan anlıyorum ki aşırı terlemediğim için bana yetiyor bu roll on ya da deolar. Benim derdim daha çok izlerle, giyeceklerde iz bırakan roll onlarla özellikle.
Nivea Invisible Black & White  Roll On 'un kokusu harika, öncelikle onu söyleyeyim. Sabah evden çıkıp akşam eve geldiğim zamanlarda bile kokusunda bir bozulma olmadı. Taze bir koku, benim bir deo veya roll onda olmazsa olmazım, çiçeksi kokuları sevmiyorum mesela. Kullandığım zamandan beri de hiçbir giyeceğimde iz yapmadı. Zaten roll onu çok beğenince hemen deosunu da aldım. Bir üründen çok memnun bile olsanız sürekli kullanmaktan sıkılır, yenilik ararsınız ya bazen, işte Nivea Invisible Black & White  Roll On ve Deo'yu o zamana kadar kullanacağım.

13 yorum:

  1. Bende kullanıyorum bu ürünü, muadillerine göre daha başarılı;)

    YanıtlaSil
  2. yerden uzak, kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  3. bu üründen kullanmadım ama merak ettim ayrıca şarkı çok güzel

    YanıtlaSil
  4. rengarenk daphne, tavsiye edilir efenim :)

    YanıtlaSil
  5. sevda benim invizibıllarımı biri yürütmüş evden ya
    ulan bayramda namaz kılayım diye odamı kullanmak isteyenler olabilir mi
    demiştir bu odada ben eksiğim ha bir eksik ha bir fazla ne fark eder
    bak şimdi
    oldu mu

    ya da ben fırlatıp atmışımdır bir yere
    yani kesinlikle öyle de
    önce bir bok atmak lazım...

    YanıtlaSil
  6. Darla, öncelikle valla billa ben almadım bak yeminlen :) Senin odada benim oda gibi hergün toplasan bitmiyor yani :) Hadi o zaman bu akşam invisibıl arıyoruz odada :)

    YanıtlaSil
  7. Bak bunu alayım ben canım. Fazla terlemiyorum ama roll-on kullanmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. canım ben yazın adananın sıcagında cok terliyorum rexona kullanıyorum sürekli bayan olanı erkegi kadar etkili degil eşiminki daha güzel :P
    ama koyu renk kıyafet giyince pudralı oldugu için leke yapıyor :S değmeden giymek için ugrasıyoruz kikii
    sıvı olanlar adananın sıcagında kafi gelmiyor önlemek için :S
    bunu da deneyelim ozaman

    canımcım bende mimin var ♥

    YanıtlaSil
  9. Aslı, ben de seviyorum, roll onsuzz olmuyor :)

    Essu, yazın başka birşey kullanıp kışında bunu kullanabillirsin.
    Mim için bakıyorum hemen canım :)

    YanıtlaSil
  10. Nivea'lar bu konuda favorim zaten ama bunu hiç denemedim :) Benim favorim pearl olanı ;)

    YanıtlaSil
  11. j.d., ben de onu denemedim ama şimdi kış, iz yapmıyorsa onu da denerim :)

    YanıtlaSil
  12. bunlar çok karşıma çıkıyor, beğeneni fazla sanırım. benimki bitince bir el atmak gerek bunlara :)

    YanıtlaSil
  13. Nerwen, ben de böyle duyup denemiştim, bak bırakamıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)