18 Kasım 2011 Cuma

Nail Art Disk İle İlk Uygulama

Şurada gösterdiğim disklerimi sonunda kullandım. Bu diskleri alıp uzunca bir süre kullanmadım, hatta benden görüp bir arkadaşımda almıştı, o hemen denemek istedi ve olmadı deyince çok bozulmuştum. Daha sonra disk için alışveriş postumu hazırladığımda kullanamadığımız söyleyip sizlere önerisi olan var mı deyince Sevgili Aswang üstlerinde bir jelatin var deyince sorun çözüldü. Kaç kere de bu disklerle ilgili videoyu izledim ve jelatin meselesini bildiğim halde kal gelmiş herhalde bana, neyse canlarım akıl akıldan üstündür değil mi sonuçta :)
Zor olur sandım ama kullanması, uygulaması çok kolaymış. Tek zorluğu baz ojemi tam kurutmadan damgalama yapmak isterken yaşadım. 7 aylık da değilim ki, bu acelem niye, damgalama yaparken oje katlandı bozuldu falan. :(
İlk başta hep aynı deseni kullanacaktım ama o desende 3 tırnaktan sonra oje katmanı oluştu, konadlarda da böyle mi bilmiyorum, ya da benim acemiliğimden mi, ben de 3 tırnaktan sonra her tırnağa ayrı desen yapmaya karar verdim. Ve çıkan sonuca bayıldım, çok sevdim. İnanın gerçekten çok pratik.
Bunlarda suç ortaklarım;
Flormar Supershine 22 no ve Flormar 429 no lu ojeler
G17 numaralı disk

27 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar sevda benimkilerde geldi sonunda ama beceremedim ben baya uğraştıktan sonra sorunu çözdüm çok pratikmiş aslında:))

    YanıtlaSil
  2. rengarenk daphne, ya ben seninkilerden de almak istiyorum, desenler nasıl? ben zebra leopar falan olanlardan istiyorum olmadı bi konad alacağım :( Neden olmuyormuş seninki? Ve görelim neler yaptığını :)

    YanıtlaSil
  3. çoook güzel olmuuşşş :))) tam da benim renklerim mavi ve beyaazz :)))

    YanıtlaSil
  4. canım oje biriktiği zaman biraz aseton damlatıp pamukla temizleyip kaldığın yerden devam edebilirsin =)

    YanıtlaSil
  5. tamam canım gün içinde post hazrlıcam ben en sonunda yaptımda çok memnun kalmadım yaa:((

    YanıtlaSil
  6. Hülya, teşekkür ederim canım :)

    Alice, teşekkürlerrr, daha öğrencez işte :)

    rengarenk daphne, aa neden acaba diskten mi???

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Sevdacım,çok cici olmuşlar ;) Ben böyle bütün tırnaklara desen yapmayı sevmiyorum disklerle ,1-2 tırnağa daha hoş geliyor bana nedense :))

    YanıtlaSil
  8. Junkhead, senin desen de güzel olmuştu canım. Teşekkürler bu arada. Ya be nde 1-2 tırnağa sevsem de görmemişin diski olmuş tutmuş bütün tırnaklarını desenlemiş misali davrandım :) Hevesim geçer yakında :)

    YanıtlaSil
  9. Sevda'cım çok hoş olmuş,hey gidi hey bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler

    YanıtlaSil
  10. Otuzundansonra, hakikaten canım bizim zamanımızda hiçbirşey yoktu ki ama. Ne varsa şimdilerde var :) Teşekkürler bu arada canım :)

    YanıtlaSil
  11. sevdacım avon kampanyası buldum belki haberin vardır ama söyleyim dedim ama acele etmek gerek.

    http://www.genclikgenlerinizdegizli.com/yarisma.html

    YanıtlaSil
  12. Undenied, görmedim canım, bakıyorum hemen :) Teşekkürler bilgilendirdiğin için :)

    YanıtlaSil
  13. bunun aynısından ben de istiyorummm

    YanıtlaSil
  14. Darla, o zaman 26sında sakin bir yer buluyoruz ben sana desen yapıyorum hahahah nası fikir bebeeem :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş, ben de istiyorum! Bana da yap :P

    YanıtlaSil
  16. aha süper :D asya yakası senden sorulur diyerekten kendimi sana emanet ediyorum

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel ama yaa..:))
    İnan çok beğendim.
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  18. makeupwithstyle, teşekkürler canım, yapayım sana da, ne zaman istersen :)

    Darla, bulucam en şahanesinden bi yer :)

    Hayat cafe, Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. çok tatlı olmuşlar:) keşke bende üşengeç olmasam yada vaktim olsada böyle şeyler yapabilsem:))

    YanıtlaSil
  20. pempe gönlüm sende, teşekkürler :) aslında çok pratik :)

    YanıtlaSil
  21. bu desenler çok güzelmiş,çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  22. Rebel'cim, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  23. canım çok yakışmış eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. Özge, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  25. Ya bunlar çok güzel olmuş sevdaaa :) renkleri deseni harika yapmışsın. çokta yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  26. Aslı'cım, canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. canım deseni yaptıktan sonra asetonlu pamukla diski silebilirsin böylece her tırnagına aynı deseni yapabilirsin

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)