18 Kasım 2011 Cuma

Magic Leverage Bigudi

Magic Leverage'da Yakaladın Yakaladın'dan aldıklarımdan. Aylar önce bu bugudiler 20 TL gibi bir fiyata satılıyordu, 2 paket anca yetiyor falan gibi de yorumlar duyunca pahalı gelmiş, almamıştım. Sonra 8,90a görünce, bir de artık saçlarımı şekillendirmek zorlaşınca 2 paket aldım.
İlk geldiğinde kardeşimde denedik, hem elim alışsın diye. Duştan sonra ıpıslak saçlarına kullandık, sabaha bir baktık hiç tutmamış. Moralim bozuldu, bir süre yüzüne bakmadım. (Evet, küserim) Bir gün denemek istedim, saçlarıma duştan sonra köpük sürdüm, biraz kuruduktan sonra da ''magic leverag''ladım. Sandığımdan da pratik yaptım, kendime yapamam sanıyordum da. Ve sabaha harika bukleli saçlarım vardı. O gün bugündür de sürekli kullanıyorum.
Benim için tek eksisi; rapunzel saçlarıma kısa geliyor, uçları dışarda kalıyor, şekil almıyor. Ama maşa falan yapamayan biri olarak (ısı veren şeyler kullanmayı sevmiyorum ki beceremiyorum da) benim için süper, kullanışlı bir ürün. Bir de gece yatması zor oluyor. Ama saçımın harika bukleleri için bunlara değer diyorum :)
Bu da bigudinin nasıl kullanılacağı ile ilgili video, ben de izlerken hep hayret ederdim ama aynen böyle saçlarım oluyor :)

11 yorum:

  1. Küserim :)) çok şekersin :)

    keşke buklelerini görsem bende merak ettim. biraz nemli sarmak lazım dimi? eger videodaki gibiyse süpermiş canım valla :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı, valla küserim. Eve tadilat için çağırdığımız tesisatçıya da küstüm :(
    Biraz nemli sarında daha iyi oluyor, ben mesela saçımın kuru olduğu bir gün boş fısfıs lı şişeme su koydum saçımı fısfısladım biraz köpük sürdüm ve sardım harika oldu.

    YanıtlaSil
  3. Hihi bugün bende gördüm bunlardan 7,5 liraya satılıyordu :D

    Kuzum sana mail attım, bi baksana ;))

    YanıtlaSil
  4. j.d.'m, canım, kazıklandım mı ben şimdi :)
    cevapladım mailini :)

    YanıtlaSil
  5. cok tatli görünüyorlar valla, güle güle kullan canim : )

    YanıtlaSil
  6. sevdacım zamanında bigudilerle kısa süreli ilişkisi olmuş ve çıkarırken saçı tüy tüy, tel tel bi garip yapmalarından dolayı da küsmüş :p biri olarak sunu soracagım, bu da oyle zor mu cıkıyor sactan ve cıkarken de sacı tuy tuy mu yapıyor? yoksa masayla yapılmıs gıbı puruzsuz bır gorunum mu var ? :)

    YanıtlaSil
  7. Viva, teşekkürler canım

    Gamze, ayy bendensin küsme konusunda :) şimdi senin saç tipini bilmiyorum da benim saçım zaten kuru elektriklenen bir saç olduğundan azıcık tüy tüy oluyor, ama yapışkanlı bigudi kullanıyordum onun gibi kesinlikle değil. Maşadaki gibi pürüssüz bir görünüm değil kesinlikle, ama bu benim saçımla da ilgili olabilir, dediğim gibi saçım zaten tüy tüy :)

    YanıtlaSil
  8. ayy ayy ben de merak ettim denemek istiyorum nereden almıştın ki :))

    YanıtlaSil
  9. Hamide, link var yazının içinde canım, yakaladın yakaladın dan aldım, ben çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  10. Bunları ilk gördüğümde ben de merak etmiştim, fazla işe yaramayacağını düşünmüştüm nedense ama yarıyorsa alınabilir, çok iyi oldu senin bu yazıyı görüp okumam :) ben de ısıtıcıları sevmiyorum, sonrasında saça fazla zarar ve dökülme ile savaş halinde bırakıyorlar seni :/

    YanıtlaSil
  11. Miskin Kek, ben genelde herşeyi doğru sanan, gördüğüne inanan bir saftirik olduğum için herşey işe yarıyor sanıyorum ama doğrusu sanırım fazla iyimser olduğumdan kader de bana iyi davranıyor ve aldığım hemen herşey işe yarıyor :)
    Isıtıcılar en büyük kabusum, fönlü halimi çok beğensem de mecbur kalmadıkça fön de çektirmiyorum :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)