16 Kasım 2011 Çarşamba

Hediye Zamanı #3

Hediye yağmurumuz devam ediyor, 3 numaralı hediyemiz aşağıda;
ANEW Genç Görünümü Koruyucu Gündüz Kremi SPF25 UVA/UVB 25+ YAŞ
Anew Retroactive+ Genç Görünümü Koruyucu Gündüz Kremi ciltte oluşan ilk yaşlanma belirtilerinin derin kırışıklıklara, genişlemiş gözeneklere ve renk bozukluklarına dönüşmeden bu belirtilerle mücadele etmek üzere formüle edilmiştir. 
Uygulandıktan hemen sonra:
Cildi daha parlak canlı görünümlü ve hisli bırakır.
Cildi daha iyi görünümlü ve hisli yapar.
2 hafta kullandıktan sonra:
Cildi genç görünümlü yapar.
Çalışmaya katılan panelistlerin %97’si cilt dokusunda gelişme göstermiştir.*
Çalışmaya katılan panelistlerin %74’ü ince kırışıklıkların görünümünde düzgünleşme göstermiştir.*
Çalışmaya katılan panelistlerin %100’ü ince kırışıklıkların görünümünde düzgünleşme göstermiştir.*
Anew Retroactive+ Genç Görünümü Koruyucu Gündüz Kremi SPF15 ,Rejuvicell Plus Kompleksi ile hücreler arası iletişimi geliştirmek üzere formüle edilmiş doğal içerik maddelerden oluşan özel bir karışımdır. Rejuvicell Plus Kompleksi içerisinde, hücrelerin yenilenmesini teşvik ettiği bilinen Andrografolid, kolajen liflerinin sertleşmesine neden olan anormal çapraz bağlanmayı sınırladığı ve cildin elastikiyetini ve sıkılığını sürdürmesini sağladığı bilinen Ayçiçeği Tohumu, hücre metabolizmasını aktive ederek cildin genel sağlıklı görünümünü geliştiren Plankton Özü, glikosaminoglikan biyosentezini aktive ederek cildi dolgunlaştırdığı ve cildin nem tutma kapasitesini arttırdığı bildirilen bir maya fermantasyonu olan Hidrolize Sür Proteini içermektedir.
Kurallar belli, 
*İzleyicim olmak kesin kural
*Yorum bırakmak (Sadece bu postuma değil, çekilişe kadar olan postlarıma bırakılan yorumları da dahil ediyorum, yapılan bütün yorumlar da +hak olacak)

Herhangi bir yerde duyurmak kesinlikle zorunlu değil, duyurursanız beni sevindirmiş olursunuz :)
Hediye yağmurum bundan sonra da devam edecek, takipte kalınız...

2-3 güne açıklarım her zamanki gibi. Herkese iyi şanslarrrrrrrr :)



24 yorum:

  1. yine hediyelere tam gaz devam ve yine güzel bir ürün blogta yer vericem sevdacım yine katılmak isteyenler olacaktır:))

    YanıtlaSil
  2. rengarenk daphne, canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Noel annem benim :) Belki bizim bacaya düşer krem :D

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Sevdacım,
    Merak ettiğim bu ürünü belki de sayende denemiş olucam.

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Pembişim, iyi şanslar canım, inşallah :)

    sihirli mavi, iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  6. ürünü begendim canım :) kim kazanırsa güle güle kullansın :) Allahım sana bol bol versin sende hediye et :P

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,takipçin oldum ve bu güzel hediyeleri kaçırmak istemem doğrusu üstelik bu aralar ihtiyacımda var.:)
    Bloğumda paylaştım.
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2011/11/httpsevdanindunyasiblogspotcom201111hed.html
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. süperrrr bende varımmm :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. bende geldim ki:) Herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  10. slm sevdacım nasılsın? zaten izleyicinim biliyosun:)şart değil ama çekilişini blogumda duyurdum tatlım.
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2011/11/sevdadan-hediye-yagmuruna-devam.html

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    Denemek istediğim bir ürün :)şanslı olan olurum umarım :D

    https://twitter.com/#!/tulayoksuz ve
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001548535491 paylaşım linklerim
    tülay öksüz
    tulayozdemiroksuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba kampanya süper
    izleyicin oldum ve yeni yazılarınızı bekliyorum

    keyfim2@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Super bir hediyeye benziyoor. Bu arada blogunu yenikesfettim cnm cok guzel benimkine de beklerim cnm:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. merhaba bloğunu yeni keşfettim çok samimi bir blok olmuş emeğine sağlık hediyende tam ihtiyacım olan şey keşke bana çıksa:)
    nil.funda@hotmail.com
    nilgün özdamar

    YanıtlaSil
  15. 234. kişi olarak izleyiciniz oldum hediye çekilişinize dahil olmak isterim sevgilerimle..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. izleyiciniz oldum ben de bu güzel çekilişe dahil olmak istiyorum:):)

    YanıtlaSil
  17. Ben de buradayım :)
    Işık
    fesenay@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. MErhaba :) Kampanya süper. İzleyicinizim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar
    Bloğunu izliyorum.
    Çekilişi Duyurdum.
    http://cilekliturta.wordpress.com/2011/11/17/sevdanin-dunyasi/
    Hediye çok güzel, kazanmak isterim.
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  20. merhabalar canım.blogunla yenı tanıstım.izleyicin oldum.ben de şanslı olmak istiorum:)
    narin yücel
    narin_zenfree@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. çekilişi bloğumda duyurdum
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2011/11/17/sevdanindunyasi-hediye-cekilisi/
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Yüregin güzel senin. Hayırlı olsun bakalım kime çıkıcak :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba izleyiciniz oldum ve çekilişinizi facete paylaştım.

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002768164634&ref=tn_tnmn

    naznaz17@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. merhaba,
    247. üyenim: rukiye_klc
    twitterda duyurdum:
    https://twitter.com/#!/rukiye_klc
    yazılarını takibe başladım..

    umarım şanslı olurum:))

    rukiye kılıç
    rukiye_klc@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)