8 Kasım 2011 Salı

Gazete Baskılı Ojem

Sonunda ben de gazete baskılı oje uygulaması yaptımmmm :)
Flormar Supershine 22 no'lu ojemi baz olarak kullandım.
Gazete sayfalarını tırnak şekline uygun olarak küçük küçük kestim. 
Bu kestiğim gazete kağıtlarını bol bol kolonyaladım ve tırnaklarımın üstüne 15-20 sn kadar bastırdım. İlk kez yaptığım  için sol elimle başlamıştım, onda biraz acemilik oldu, daha silik ve renkler kaydı, sağ elimde iyice bastırdığım için daha iyi oldu.
Üstüne de Golden Rose Top Coat'ımı uyguladım.

Yapması zordur diye düşünmüştüm ama çok kolaymış. Ve ben bu uygulamayı çok sevdim :)

24 yorum:

  1. çok hoş olmuş canım , darısı başıma istiyorum ama üşengeçliğim üstümde birazda vizelerim var inşallah yapıcam bende :)

    YanıtlaSil
  2. STAY ON THE FASHION; Teşekkürler canım, kolay oluyor bak, hemencecik yaparsın sadece baz ojeni önceden sür kurut :)

    YanıtlaSil
  3. vayyy cok ilginc ve güzel olmusss :) bende yapabilir miyim acabaa :(

    YanıtlaSil
  4. Merve, teşekkürler canım, çokk kolay, yapabilirsin bence :)

    YanıtlaSil
  5. cok tarz ve hos bir görünüm olmus bu gazeteli oje isi :)

    cok begendim <3

    YanıtlaSil
  6. Civciv, teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. Vay çok begendim :) Ne kadar güzel olmuş canım ya..

    Hani dekupaj işi varya, bunu yapan onuda yapar valla :) çok yakışmış gerçekten..

    YanıtlaSil
  8. Aslı'cım, teşekkürler canım. Değişik değil mi? Haklısın ama dekupajı çok istesem de yapamam diye cesaretim yok, ama denemeyi çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Aaa cok hos olmus ya, cok da güzel duruyo ama yapimi da ugrastirir gibi gözüküyo ;)

    YanıtlaSil
  10. Demirçiçek, teşekkürler canım ama göründüğü kadar zor değil gerçekten :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş kuzum,ilk denemem falan demişsin ama ben çok beğendim^^

    YanıtlaSil
  12. j.d.'cimmm, teşekkürler kuzum :)

    YanıtlaSil
  13. lk kez ama çok güzel uygulamışsın canım,ben gelemiyorum böyle sıkıntılı işlere :) gelebilsem sünger uygulaması yapıcam ama malesef:(

    YanıtlaSil
  14. Özge, teşekkürler canım, ben de bir ara sünger uygulaması yapmak istiyorum ama ne zaman yaparım bilmem :)

    YanıtlaSil
  15. ayy bayıldım iiki de acemisin yani acemi olmasan ne yapacaktın acaba:))) bayıldım hemen ypmalıyım

    YanıtlaSil
  16. Ayshenur, beğenmene sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  17. cok güzel olmus :)
    yüzügünde güzelmis <3

    YanıtlaSil
  18. Hatun'cum, teşekkürler, yüzüğümü (yüzüklerimi) çok seviyorum ben ya :)

    YanıtlaSil
  19. Gazete baskısını daha önce başka bir bloggerda da görmüştüm fakat nasıl yapıldığını bilmiyordum..Sayende öğrenmiş oldum,en kısa zamanda bende yapacağım, çok sevindirik oldum:)))Yalnız gazetenin yazılarını iyi ayarlamak lazım cool birşeyler olsun:))Sonra şansa magazinel bişi falan denk gelir rezil oluruz alimallah:))Olmadı ben tersten basayım bu sayede okumaya çalışanlar yamulsun ve okuyamasınlar:)))

    YanıtlaSil
  20. Lame ve Dore, canım ben de de hep ingilizce gazete olurdu, yapmaya karar verdiğim zaman bulamadım. Ben de baskı yapacağım kısmı özellikle seçtim, rezil olmayayım diye :)

    YanıtlaSil
  21. çok hoş durmuş sevdacım

    YanıtlaSil
  22. bunu ben yapamıyorum ya :D

    YanıtlaSil
  23. youknow, gerçekten mi? vallahi inanmam :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)