17 Kasım 2011 Perşembe

Gabrini Multivitamin #407 / Yıldızlı Cila

Cecile 29 no'lu ojenin üzerine Gabrini'nin yıldızlarını sürdüm.
O yıldızları yakalaması, sürmesi ne zor oldu bilemezsiniz.
Görünüşü çok güzel olsa da, yıldızların ucu çok sivri olduğundan gün boyunca dokunduğum herşeyi çizdim, yanlışlıkla yüzüme falan değdiğimde elim canım acıdı, iğne gibi battı, çizdi. Ben de gün sonuna doğru o yıldızları tek tek soydum tırnağımdan.
Sonra yıldızları yeniden sürdüm, üzerine de bolca cila sürdüm.
Bolca ciladan sonra çizme, iğne gibi batma problemi azaldı ama bitmedi tabi. Aslında çok sevdim ama ben bu cilayı kullanamayacağım sanırım. İlk defa birşeyden 1 kullanımda vazgeçiyorum. 

17 yorum:

  1. Daha önce böyle bir oje denemiştim ve ben de hiç memnun kalmadım,o yüzden uzak duruyorum;)

    YanıtlaSil
  2. Followupfashion, yıldızlı kapli çok merak ediyordum ben de almam daha da :)

    YanıtlaSil
  3. tırnaklarım uzuyor bak diyeyim ben
    gayet güzel kaşıyabiliyorum her tarafımı o derece yani...
    devam oje postlarına devam..

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  4. Darla'm, uzat kuşum uzat, uzatmasan kısa kullansan bile yeme, yazık tırnaklarına :( Oje postlarım peşpeşe gelecek :)

    YanıtlaSil
  5. güzel görünüyor sevdacım yıldızlar hoş olmuş aslında sevdim:))gabrini niye küstürdü seni bakimmmm

    YanıtlaSil
  6. Rengarenk Daphne, ben de sevdim de kullanması çok zor :( Yeni çıkan tüm bloglara hediye gönderdiği ojelerini nereden satın alabileceğimi sordum iletişim formlarından 2 veya 3 kere. Dönmediler bile. Hem tanıtım yapıyorlar, reklam yapıyorlar hem ürünü bulamıyorsun, üstelik firmada yardımcı olmuyor. Müşteri ilişkileri olmayan bir firmayı ben de protesto ediyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Çocukluğumdan beri rastlayamadım bu yıldızlı ojelere çok tatlılar. Bende mail atmıştım dönmediler. Artık alıştım, Türkiyede maillere bakılmaz telefonlara da telesekreter çıkar:)

    YanıtlaSil
  8. Yıldızlar harika ben çok küçükken 10 11 yaşlarında falan,kızılayda sıhıyede her yerde 50 kuruşa 1 liraya falan mı ne belki 350 bindi :))Bu ojeler satılıyordu.Hem de kalplisi yıldızlısı aylısı falan bir dolu modeli :)Ben de alır alır bebeklerime makyaj yapardım ojeyle! :)Şimdi arasan bulunmuyor .

    YanıtlaSil
  9. tuncaygizem, canım bir 1 milyoncuda gördüm aldım, eskiden ben de hatırlıyorum ama o dönem kullanmamıştım :)

    Süslü Ve Pembe Dünyam, Ben o yaşlarda kullanamadım, içimde kalmış, 1 milyoncu gibi bir yerde görüp kaptım hemen. 350 bindir kesin :) Ay öyle rakamlarda vardı di mi :)

    YanıtlaSil
  10. yaaa aynısı banada oldu golden rose'a 3 kez mail gönderdim hiçbir şekilde geri dönmedi bloglara mat oje ve rimel yolladılarya bende istedim en azından nerden bulabilirim yeni ürünlerinizi marmariste veya muğlada diye tık yok olumsuzda olsa yaz demi hani çok ilgili ünlü bir marka bu noldu bak çok sinirlendim yine hatırlayıp çok ayıp ediyolar böyle yaparak bende proste edicem de seviyorum golden rose işte:))

    YanıtlaSil
  11. rengarenk daphne, ıyy sevmiyorum işte bu tür şeyleri, yine de insanın aklına bir olumsuzluk yazılıyor, hemen protesto etmese de :(

    YanıtlaSil
  12. Keşke yakın olsaydın bana yaa :(

    YanıtlaSil
  13. Pembişim, keşke canım yaa :(

    YanıtlaSil
  14. çok tatlı olmuş pembeyle yıldızlar ama ben sürsem beşinci dakikada oynayıp soyarım o yıldızları:)

    YanıtlaSil
  15. kitten, demek ki ben senden daha sabırlıyım, epey bir süre bekledim soymak için (7-8 saat kadar ) :D

    YanıtlaSil
  16. Ama çok hoş görünüyolar sevdam, tabiki rahatsızlık veriyosa kullanmamak en iyisi.

    Ayrıca bir firma malını desteklemiyor, arkasında durmuyosa ondan uzaklaşmak en iyisi..

    YanıtlaSil
  17. ayyy evet olumsuzluk var tabi zaten istemedende olsa burdan bişey almayarak protesto etmiş oluyorum:))ama geçen muğla gezimde 2 ojesine dayanamayarak almıştım işte:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)