27 Kasım 2011 Pazar

Flormar Supershine #27 & Flormar Çatlayan Oje Sarı

Şurada görmüş olduğunuz tupturuncu ojemin üstüne Flormar'ın sarı çatlayan ojesini sürdüm. İki rengi (turuncu ile sarıyı) birlikte çok seviyorum, bana güneşi, yazı hatırlatıyor ve enerji veriyor.
Ama bunu sevsem mi sevmesem mi karar veremedim, sarıyı sürünce alttaki renk kırmızılaştı gibi ve ben sanki tutmadığımın bir takımın renklerine büründüm gibi oldum(Böğğğ!!! Olamazzz) Ne bileyim, şimdi fotoğraflardan baktım da hoş görünüyor, elimde bir tuhafıma gitmişti.

11 yorum:

  1. bu da mı sönük hakim bey diyeceğim ama alacağım cevaptan korkuyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Blog, evet bu da sönük. Hani senin sürdüğün bir pembe var ya ben öyle neon çarpıcı renkleri daha çok seviyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar degisik olmuss ben cok begendimmm deneyecegmm hemen :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Tam yazlık bi manikür olmuş bu kuzum ya ^^

    YanıtlaSil
  5. yok yok ben çok beğendim.sıcacık duruyor:)

    YanıtlaSil
  6. güneş dedin beni benden aldın :) sevdacım ben daha contrast renklere çatlayan uygulamayı seviyorum, aynı tonlarda pek hoşuma gitmiyo, hangi takımlısın bakim misal siyah beyaz negzeel olur dimi :)

    YanıtlaSil
  7. yaşasınnn çatlatmalar:) evet bende gs olsun diye yaptın sandım dikkatli bakınca anladım turuncu olduğunu, ay kış geldi renklilere doyamadık dimi:))

    YanıtlaSil
  8. aman ya allah korusun ne gs'si :)) sarı turuncu bi kerem o kırmızı değiiillll :D

    YanıtlaSil
  9. zeyss, ay çok teşekkürler canım :)

    j.d., aklım yazda olabilir mi? :)

    pembe fiyonk, teşekkürler canım :)

    cecilia, siyah beyaz deneyebilirim ama fenerbahçeliyimmmm :)

    özge'm, valal doyamadık, hem daha bir sürü kullanacağım ojem var, yazlık mı diye bakmam sürerim :)

    Hamide'mmm, beni bi sen anladın şekerim. Yisss ne Gssi:) Sloganı vereyim ben o zaman; Yaşa Fenerbahçe :)

    YanıtlaSil
  10. Bence sarı-kırmızı..hatta GS :)) sevdim çok hoş olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  11. Aslı, sende mi ben Aslı'm yaaaa :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)