6 Kasım 2011 Pazar

Flormar Supershine #22

Flormar Supershine 22 no'lu oje, temiz görünüm dediğimiz etkiyi veren ojelerden. Ben aslında hafif pembeye dönük rengi yüzünden aldım ama tırnakta duruşu bildiğimiz french rengi 319'dan belki 1 tık pembe.
Bu rengi seviyorum, tırnakta duruşu gerçekten güzel. French için de kullanılabilir. 
Ojeni sürdün kuruması için biraz bekle, bişeylerle uğraşma de mi. Ama yapamıyorum, yine kurutmadan kurcalayacak birşeyler bulduğumdan ojeyi çizgi çizgi yaptım, aferin bana :)


İyi bayramlar :)

19 yorum:

  1. sevgili SEVDA S.,
    aynen;)
    ojemi bozmadan kurutabildiğim hiç olmadı sanırım:/
    MUTLU BAYRAMLAR!

    YanıtlaSil
  2. bu renkler çok güzel,tırnaklar hem sade hem şık geliyor bana.

    YanıtlaSil
  3. sevdacım bende bu renk daha pembe durdu ve hiç sevmedim sende çok hoş durmuş,sen çok kitap okuyan birisin neden ojeni kitap okurken sürmüyorsun:) ben öyle yapıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Bu supershine serisi gerçekten güzel.. Özellikle frenchte tercih ediyorum.. Pırıl pırıl çok güzel oluyor.. Blogun da çok tatlıymş :)

    Ben de seni bloguma beklerim canımm!

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ezgi, aynen canım, çoook nadirrr zamanlarda bir elin parmağını geçmez derler ya, o kadar zamanda düzgün olmuştur ancak. Mutlu bayramlar canım :)

    busesinem, evet, bir de frapan olmadığından her ortama uyabilecek bir renk (bazen işyerlerinde bazı renkler çok göze batıyorda)

    özge, bu ojede esmer olmanın avantajını mı- dezavantajını mı birşeyini yaşamışım demek ki :) canım ya kitap okurken de bozuyorum, üstün bir yeteneğim var, mesela sayfaları çevirirken çiziyorum ojeyi :)

    lunapark queen, teşekkürler canım, bakıyorum hemen bloguna :)

    YanıtlaSil
  6. esmer olmanın avantajı tabiki:) sende güzel durmuş bende pespembe durdu saçmasapan bişey oldu,kitap sayfası çevirirkende bozuyorsan tebrik ediyorum seni:))

    YanıtlaSil
  7. Özge'm, anla bu kadar becerikli bu hatun :) Kurudu sanıyorum mesela boş bulunuyorum hop tırnağım çizilmiş :)

    YanıtlaSil
  8. off ya benimde sabrım gelmiyor bir türlü kurumalarını beklemeye ya da unutup birşey yapıyorum. ojeli parmaklarımdan en az biri mutlaka çizik oluyor :((

    YanıtlaSil
  9. rebel'cim, ooo sen de bizdensin o zaman :) valla o kadar az ki pırıl pırıl düzgün ojelerim :) ne yapcaz bilmem :)

    YanıtlaSil
  10. işte buuu
    tırnaklarım uzasın ilk süreceğim oje bu olacak..
    bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  11. Darla'm, uzatıyorsun ama değil mi? O tırnakları uzun görcem ben :)

    YanıtlaSil
  12. bu renk benim çok sevdiğim ve seninde dediğin gibi temiz duran renklerden, ama ben buna ragmen iş kullanmaya gelince bu renkleri değilde daha kırmızı vs. tonları tercih ediyorum...başkasında da bayılıyorum....yaman çelişki? :) çok öperim sevdacım...

    iyi bayramlar
    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. evet cok sade ama SIK duruyor

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. gözde, aynen ben de canım ne kadar beğensemde en çok ben burdayım diyen renkleri sürmeden duramıyorum :) ben de öperim canım, iyi bayramlar :)

    guzelgul, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  15. ama ben bu ojeden istiyorummmmm simdiii *.*


    ....buralarda yok maalesef, ama subat´ta istanbula geliyorum, mutlaka alicam bir tane.. cok SIk ve zarif durmus tirnaklarinda <3



    öperim cnm & iyi bayramlar


    civciv

    YanıtlaSil
  16. civciv, bulamazsan bana haber ver, ben bulup ulaştırırım sana :) Çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  17. yani uzatmaya çalışıyorum :p

    YanıtlaSil
  18. Bu renk çok zarif durmuş sevdam çok begendim :)

    YanıtlaSil
  19. Aslı'cım, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)